Náš newsletter tradičně přešel na letní provoz: v červenci a srpnu chodí jednou týdně, a to v pondělí.

Billa na věrnost nejde přes děti, ale poprvé přes psy a kočky

Supermarket novou věrnostní kampaní poprvé cílí na majitele domácích mazlíčků.

Obchodní řetězec Billa spustil 27. května novou sběratelskou kampaň, v níž lze s výraznou slevou získat produkty pro psy a kočky. Jak pro Médiář potvrdila manažerka firemní komunikace řetězce Dana Bratánková, je to poprvé, co Billa cílí na majitele domácích zvířat. V minulosti přitom podobné sběratelské akce mířily především na rodiny s dětmi a na domácí vaření.

Zhruba před rokem tak Billa v rámci licence od společnosti Disney lákala na snídaňový servis s postavičkami Mickey Mouse a Minnie a pravidelně se ve sběratelských kolekcích tohoto řetězce objevují také různé plyšové hračky, například Angry Birds, zelenina nebo plyšoví medvědi. Vedle toho se v kampaních nabízelo také kuchyňské nádobí. Na počátku roku se tak jednalo o pánve, nože a další vybavení, kdy kampani svou tvář propůjčil šéfkuchař Radek Kašpárek, a paralelně s ní běžela kampaň lákající na produkty z oblasti zdravého životního stylu.

Věrnostní kampaň Billy s produkty Curver

Věrnostní kampaň Billy s produkty Curver

Aktuální akce z oblasti podpory prodeje má přitom tradiční mechaniku – zákazníci za své nákupy sbírají body načítané v systému Billa Bonus Clubu a následně je směňují za vybrané produkty s doplatkem. V nabídce jsou výrobky značky Curver jako přepravní boxy, pelíšky, kontejnery na krmivo, zvířecí hračky, pamlsky či víceúčelový box. Kampaň trvající do 22. července zahrnuje i soutěž o ceny, a to opět z portfolia značky Curver.