Obchodní řetězec Billa ze skupiny Rewe si ve výběrovém řízení na PR služby vybral agenturu Ogilvy PR. Ta pro něj od 1. dubna zajišťuje komunikační aktivity zaměřené na korporátní i produktová témata a CSR, včetně krizové komunikace. V tendru vyhrála Ogilvy PR i část zastřešující interní komunikaci, která zahrnuje mimo jiné přípravu interního časopisu Společně. Spolupráce mezi Billou a Ogilvy PR byla podepsána na další až tři roky. Dosud se o PR řetězce Billa starala Havas PR.
Tříkolového výběrového řízení, které probíhalo v období února až března, se kromě Ogilvy PR účastnily přední PR agentury s relevantními zkušenostmi v oboru. „Poměrně atypická pro nás byla forma tendru, kdy jsme s týmem řešili případovou studii přímo na místě v časovém limitu ihned poté, co jsme byli seznámeni se zadáním,“ uvedl Václav Rambousek, account director Ogilvy PR. „Na místě se nám v krátkém čase podařilo přijít s kreativním konceptem a řešením tématu, které zapadá do CSR strategie společnosti Billa a představuje tak jeden z projektů, kterého se v budoucnu s týmem zhostíme,“ dodal.
„Věříme, že se nám společnými aktivitami podaří upevnit postavení značky Billa na českém maloobchodním trhu. Budeme pokračovat v budování její dlouhodobé image s akcentem na dostupnost zejména čerstvých potravin od českých producentů. Zároveň se víc zaměříme na zvýšení povědomí o našich privátních značkách, jako je například Vocílka, Česká farma, Clever nebo Billa,“ uvedla Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace a tisková mluvčí Billa ČR. Řetězec v těchto dnech uvádí na trh další svou značku Grill Party, která zahrnuje 60 produktů pro grilování. Grill Party je devatenáctou privátkou v sortimentu Billy. Celkový podíl privátních značek na obratu firmy loni činil víc než 22 %.
Zmíněný časopis Společně představuje jeden z pilířů interní komunikace Billy, která zaměstnává přes 6.500 lidí. „V letošním roce plánujeme částečnou proměnu obsahu, abychom ho pro naše zaměstnance ještě více zatraktivnili. To bude jeden z prvních úkolů, na kterých budeme s novou agenturou spolupracovat,“ říká Bratánková.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

Tištěný časopis Moje psychologie se po půl roce vrací
