Billa si na komunikaci nově vybrala Ogilvy PR

Kontrakt byl uzavřen až na tři roky, začal s dubnem. Dosavadní agenturou byl Havas PR.

Obchodní řetězec Billa ze skupiny Rewe si ve výběrovém řízení na PR služby vybral agenturu Ogilvy PR. Ta pro něj od 1. dubna zajišťuje komunikační aktivity zaměřené na korporátní i produktová témata a CSR, včetně krizové komunikace. V tendru vyhrála Ogilvy PR i část zastřešující interní komunikaci, která zahrnuje mimo jiné přípravu interního časopisu Společně. Spolupráce mezi Billou a Ogilvy PR byla podepsána na další až tři roky. Dosud se o PR řetězce Billa starala Havas PR.

Tříkolového výběrového řízení, které probíhalo v období února až března, se kromě Ogilvy PR účastnily přední PR agentury s relevantními zkušenostmi v oboru. „Poměrně atypická pro nás byla forma tendru, kdy jsme s týmem řešili případovou studii přímo na místě v časovém limitu ihned poté, co jsme byli seznámeni se zadáním,“ uvedl Václav Rambousek, account director Ogilvy PR. „Na místě se nám v krátkém čase podařilo přijít s kreativním konceptem a řešením tématu, které zapadá do CSR strategie společnosti Billa a představuje tak jeden z projektů, kterého se v budoucnu s týmem zhostíme,“ dodal.

„Věříme, že se nám společnými aktivitami podaří upevnit postavení značky Billa na českém maloobchodním trhu. Budeme pokračovat v budování její dlouhodobé image s akcentem na dostupnost zejména čerstvých potravin od českých producentů. Zároveň se víc zaměříme na zvýšení povědomí o našich privátních značkách, jako je například Vocílka, Česká farma, Clever nebo Billa,“ uvedla Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace a tisková mluvčí Billa ČR. Řetězec v těchto dnech uvádí na trh další svou značku Grill Party, která zahrnuje 60 produktů pro grilování. Grill Party je devatenáctou privátkou v sortimentu Billy. Celkový podíl privátních značek na obratu firmy loni činil víc než 22 %.

Zmíněný časopis Společně představuje jeden z pilířů interní komunikace Billy, která zaměstnává přes 6.500 lidí. „V letošním roce plánujeme částečnou proměnu obsahu, abychom ho pro naše zaměstnance ještě více zatraktivnili. To bude jeden z prvních úkolů, na kterých budeme s novou agenturou spolupracovat,“ říká Bratánková.