V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Billa si na PR místo Bison & Rose vybrala Havas

Agentura Havas PR zvítězila ve výběrovém řízení obchodního řetězce Billa na dodavatele služeb public relations v Česku. Vyhrála ve dvoukolovém tendru mezi pěti zájemci a smlouvu dostala na tři roky. Havas PR nahrazuje Bison & Rose a má se věnovat podpoře korporátní i produktové komunikace a dlouhodobé profilaci supermarketů Billa s důrazem na širokou nabídku čerstvých a kvalitních potravin včetně produktů vlastních značek a regionálních produktů, dostupnost prodejen napříč Českem a na aktivity společnosti na poli CSR a trvalé udržitelnosti. Pro Billu bude pracovat tým pod vedením Lucie Strnadové, která jako PR director zastřešuje klienty z oblasti rychloobrátkového zboží. Manažerkou korporátní komunikace a tiskovou mluvčí Billy je Dana Bratánková.