Připomeňte si letošní přehlídku agenturních novinek Digiveletrh ve fotografiích a prezentacích.

Billa spustila věrnostní kampaň s nádobím z edice MasterChef

Tváří kampaně je šéfkuchař Radek Kašpárek, vytvořily ji agentury McCann a MarketUp.

Radek Kašpárek ve věrnostní kampani supermarketů Billa

Radek Kašpárek ve věrnostní kampani supermarketů Billa

Obchodní řetězec Billa spouští novou věrnostní kampaň, v níž mohou zákazníci získat nerezové nádobí z edice MasterChef za výhodnou cenu. Tváří je známý šéfkuchař, držitel Michelinské hvězdy a porotce loňské řady televizní soutěže MasterChef Radek Kašpárek. V nabídce jsou kvalitní nerezové pánve, kastrol se skleněnou poklicí a kolekce nerezových kuchyňských nožů.

Od 15. ledna do 17. března lze v Bille u pokladny za každých utracených 250 Kč získat jednu nálepku. Za každých 10 nasbíraných nálepek si pak jde vybrat jeden produkt za akční cenu, je ale třeba doplatit odpovídající částku od 69,90 Kč do 499,90 Kč. Produkty MasterChef nebude možné koupit za původní cenu, vyzvednout si je bude možné do 24. března nebo do vyprodání zásob.

Věrnostní akci podporuje speciální komunikační kampaň, která se objeví v televizi, v tisku i online. Reklamní spot a další komunikační formáty vznikly ve spolupráci s agenturou McCann Prague, o digital se stará agentura MarketUp.