Německý řetězec Billa spustil ve svých supermarketech vlastní rádio. Pro zaměstnance bude od rána vysílat živě ranní show, pro zákazníky bude vysílat během dne při nakupování. Od roku 2001 dosud Billa v supermarketech vysílala jen informace o akčních letácích, doplněné o hudbu. Rádio Billa bude vysílat každý den od 7.00 do 21.00, a to na všech 220 pobočkách sítě v Česku.
Ranní show má zaměstnance informovat o všech novinkách z centrály, ostatních prodejen, i zprávách z domova a zahraničí nebo aktuální předpovědi počasí. Bude i možnost si nechat zahrát písničku na přání. Pro zákazníky bude vysílání složeno z informací o aktuálních slevách, má nabídnout i rady, tipy a nápady. Od září letošního roku přejde Rádio Billa navíc plně do formátu živého vysílání.
„Tento informační kanál chceme využít pro komunikaci nejen na naše zákazníky, jak tomu bylo doposud, ale i naše zaměstnance. Speciální naživo vysílaná ranní show bude sloužit pro komunikaci novinek společnosti, akcí i marketingových kampaní a nových projektů, které plánujeme,“ řekla Simona Breen, marketingová ředitelka Billy. „Našim zákazníkům nabídneme v rámci vysílání rovněž zcela nový obsah. Dodavatelům Billa dá nový formát našeho vlastního rádia možnost využít tento kanál pro komunikaci svých produktových novinek,“ dodala Breen.
Billa se nechala inspirovat od svých zahraničních sesterských společností spadajících pod rakouskou skupinu Rewe, kde vlastní rádio vysílá pod značkou Radio Max například pro síť Billa, Merkur nebo Penny. Diskontní síť Penny vysílá od předloni pod vlastní značkou i v Česku, vlastní rádio přidala v minulém týdnu na místní trh i síť drogerií Rossmann.