V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Billa uvádí novou privátní značku Free s výrobky bez lepku

Bezlepkové výrobky privátní značky Free v Bille

Bezlepkové výrobky privátní značky Free v Bille

Obchodní řetězec Billa rozšiřuje v Česku svou nabídku o 11. privátní značku Free. Pod ní bude prodávat výrobky bez lepku. Stejně jako v případě ostatních privátních značek má jít výrobky od prověřených evropských dodavatelů, konkrétně o různé druhy těstovin, sušenky, kukuřičné chlebíčky nebo muffiny. Novou řadu najdou zákazníci skoro ve všech prodejnách řetězce. V průběhu roku Billa slibuje značku rozšířit i o produkty bez laktózy. „Snažíme se vyhovět potřebám všech našich zákazníků včetně těch se speciálním jídelníčkem nebo alergií na různé typy potravin,“ tvrdí Dana Bratánková, manažerka korporátní komunikace Billy.

V sortimentu řetězce Billa se postupně od roku 1999 objevuje zboží privátních značek Clever, Billa, Billa Premium, Billa Easy, Billa Naše bio, Česká farma (čerstvé ovoce a zelenina od tuzemských producentů), Billa Regionálně (lokální produkty), Vocílka (čerstvé maso z českých chovů), Today (kosmetické výrobky), Billa Bon Via (plodiny od evropských farmářů) a teď nově Free. Billa nabízí pod privátkami přes 1.500 produktů od 250 dodavatelů, z toho přes 140 českých. Za rok 2017 prodala přes 260 milionů kusů takových výrobků, což činilo přes 17 % celkového obratu.