Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Billa ve věrnostní kampani nabízí pečicí formy Dr. Oetker

Obchodní řetězec Billa spouští věrnostní kampaň ve spolupráci se značkou Dr. Oetker. Od 20. března do 14. května nabídne členům věrnostního Billa Bonus Clubu některou z osmi variant pečicích forem Dr. Oetker Kitchen Tools a dalšího kuchyňského příslušenství výměnou za 500 klubových bodů a doplatek od 299,90 Kč do 679,90 Kč. „Všechny smaltované formy jsou vyrobené podle přísných německých norem, které zajišťují dlouhou životnost a zdravotní nezávadnost,“ tvrdí Billa. Ta věrnostní kampaň podpoří také online, soutěží na Instagramu, v rádiu, na venkovních plochách a v místě prodeje.