Obchodní řetězec Billa spouští věrnostní kampaň ve spolupráci se značkou Dr. Oetker. Od 20. března do 14. května nabídne členům věrnostního Billa Bonus Clubu některou z osmi variant pečicích forem Dr. Oetker Kitchen Tools a dalšího kuchyňského příslušenství výměnou za 500 klubových bodů a doplatek od 299,90 Kč do 679,90 Kč. „Všechny smaltované formy jsou vyrobené podle přísných německých norem, které zajišťují dlouhou životnost a zdravotní nezávadnost,“ tvrdí Billa. Ta věrnostní kampaň podpoří také online, soutěží na Instagramu, v rádiu, na venkovních plochách a v místě prodeje.

Poslechněte si podcast Médiáře
„PR není reklama zadarmo.“ Radek Vítek o svých 30 letech v public relations

Patnáctka finalistů na pět míst v radě
Poslanci zúžili výběr adeptů do Rady ČT, Šarapatka už předtím z volby odstoupil

Startuje CME Content Academy
Brněnský Televizní institut zaštítí vzdělávání adeptů pro Novu a Markízu

Pro videoarchiv i živé vysílání