Maloobchodní řetězec Billa má od 10. ledna novou věrnostní kampaň s animovanými postavami Disney, jako jsou Mickey Mouse, Minnie, Goofy, Pluto, Kačer Donald nebo Daisy na skleničkách. Kampaň potrvá do 27. února 2017. Nová věrnostní kampaň střídá starou, kde se za body získávaly svítící polštáře s motivy nebeských těles.
Pro získání skleniček s motivy Disney postav budou zákazníci sbírat body. Za každý nákup v hodnotě nad 200 Kč získá zákazník 1 bod, za 15 bodů může s doplatkem 19,90 Kč pořídit skleničku. „Věrnostní kampaně jsou našimi zákazníky velmi dobře vnímány, ať už se jedná o akce zaměřené na dospělé nebo děti. Naši letošní první marketingovou kampaň jsme stejně jako vloni zaměřili na celou rodinu,“ říká Simona Breen, marketingová ředitelka Billy.
V minulém týdnu představil věrnostní kampaň na úvod letošního roku také diskontní řetězec Penny Market. Kampaň, ve které za body prodává plyšovou křivou zeleninu a ovoce, poběží do 21. března.