Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Billa ve věrnostní kampani nabízí výbavu na prázdniny s Looney Tunes

Řetězec Billa má novou věrnostní kampaň s animovanými postavičkami Looney Tunes. Od poloviny dubna do 17. července bude možné za nálepky se slevou pořídit batoh, svačinový box, osušku nebo míč s motivem králíka Bugs Bunny, kačera Duffy, kojota Wilda nebo dvojice Tweety a Sylvester. Akce běží ve všech 221 prodejnách sítě. Nová věrnostní kampaň střídá velikonoční s králíky Hip Hop Hop.

Plakát nové věrnostní kampaně

Plakát nové věrnostní kampaně

Princip sbírání bodů je stejný jako v minulých kampaních. Za každý nákup v hodnotě nad 200 Kč získá zákazník jeden bod, který nalepí na hrací kartu. Jakmile nasbírá 10 nebo 30 bodů, bude si je moci s určitým doplatkem směnit za produkt.