Řetězec Billa má novou věrnostní kampaň s animovanými postavičkami Looney Tunes. Od poloviny dubna do 17. července bude možné za nálepky se slevou pořídit batoh, svačinový box, osušku nebo míč s motivem králíka Bugs Bunny, kačera Duffy, kojota Wilda nebo dvojice Tweety a Sylvester. Akce běží ve všech 221 prodejnách sítě. Nová věrnostní kampaň střídá velikonoční s králíky Hip Hop Hop.
Princip sbírání bodů je stejný jako v minulých kampaních. Za každý nákup v hodnotě nad 200 Kč získá zákazník jeden bod, který nalepí na hrací kartu. Jakmile nasbírá 10 nebo 30 bodů, bude si je moci s určitým doplatkem směnit za produkt.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli