Billa zavedla novou privátní značku

Privátní značka Billa Easy cílí na lidi, kteří nemají času nazbyt a chtějí se rychle najíst

Privátní značka Billa Easy cílí na lidi, kteří nemají času nazbyt a chtějí se rychle najíst

Privátní značky jsou u nás už od roku 2010 na vzestupu a zavedli je snad všichni retaileři. Ani Billa není výjimkou a nováčkem, co se private labels týče, už dávno se prodávají její výrobky Billa Premium, Naše Bio, uzeniny Vocílka nebo nejstarší privátní značka firmy – Clever. Nově přichází na trh značka Billa Easy, jejíž koncept je postaven na tom, že si zákazník může dopřát rychlé jídlo v jakoukoliv denní dobu. Značka zahrnuje saláty, bagety, sendviče, předvařenou zeleninu nebo i hotová jídla. Sortiment by měl být umístěn v chladících vitrínách hned za ovocem a zeleninou. Největší konkurenti Billy na našem trhu zatím podobný sortiment pod privátní značkou nezavedli.

Saláty patří do nového sortimentu značky Billa Easy

Saláty patří do nového sortimentu značky Billa Easy

Konečně privátní značka s opravdovou hodnotou pro současného uspěchaného zákazníka! Asi nejen já, ale i spousta dalších lidí touží po snadných a jednoduchých řešeních zdravé svačiny či oběda. Doufejme, že když se budou takové Easy výrobky nabízet poblíž ovoce a zeleniny, znamená to, že se budou snažit nejen navenek působit zdravě, ale budou se doopravdy skládat ze zdravých surovin, a hlavně budou chutné. Určitě je vyzkouším.
Barbora Krásná (Blue events)

Sdílejte