
Privátní značka Billa Easy cílí na lidi, kteří nemají času nazbyt a chtějí se rychle najíst
Privátní značky jsou u nás už od roku 2010 na vzestupu a zavedli je snad všichni retaileři. Ani Billa není výjimkou a nováčkem, co se private labels týče, už dávno se prodávají její výrobky Billa Premium, Naše Bio, uzeniny Vocílka nebo nejstarší privátní značka firmy – Clever. Nově přichází na trh značka Billa Easy, jejíž koncept je postaven na tom, že si zákazník může dopřát rychlé jídlo v jakoukoliv denní dobu. Značka zahrnuje saláty, bagety, sendviče, předvařenou zeleninu nebo i hotová jídla. Sortiment by měl být umístěn v chladících vitrínách hned za ovocem a zeleninou. Největší konkurenti Billy na našem trhu zatím podobný sortiment pod privátní značkou nezavedli.

Saláty patří do nového sortimentu značky Billa Easy
Konečně privátní značka s opravdovou hodnotou pro současného uspěchaného zákazníka! Asi nejen já, ale i spousta dalších lidí touží po snadných a jednoduchých řešeních zdravé svačiny či oběda. Doufejme, že když se budou takové Easy výrobky nabízet poblíž ovoce a zeleniny, znamená to, že se budou snažit nejen navenek působit zdravě, ale budou se doopravdy skládat ze zdravých surovin, a hlavně budou chutné. Určitě je vyzkouším.
Barbora Krásná (Blue events)

Linda Bartošová už nebude moderovat Spotlight

Jakub Zelenka a Apolena Rychlíková chystají novou mediální platformu

Lenka Černá: Economia je na cestě k zisku. Respekt byl stát ve státě
