Seznam Zprávy se uvedly v nové podobě. Web chce posílit investigativu, sekci o byznysukomentáře. „V internetovém prostředí chceme být tím, čím bývaly ve zlaté éře tradiční, nezávislé noviny,“ prohlašuje šéfredaktor Jiří Kubík. V redakci dělá přes 70 lidí, včetně externistů. 

Biooo.cz má čtvrtou prodejnu, na Budějovické v centru DBK

Biooo.cz v Praze 4 v DBK

Jako v ostatních prodejnách Biooo.cz je i v nové prodejně k dispozici poradenský servis, přírodní vizážistka a odpadní koš na chemickou kosmetiku zvaný Ooodpaďák

Přírodní kosmetika od českého prodejce Biooo.cz je ke koupi ve čtvrté kamenné prodejně. Ta se otevřela v pátek 22. února v Praze 4 v obchodním centru DBK. Na 77 metrech čtverečních nabízí 2.500 přírodních produktů. Otevřeno má každý všední den od 9 do 20 hodin, o víkendech od 9 do 19 hodin. Funguje jako výdejní místo internetového prodeje.

Otevření nové prodejny propagovala kampaň s nabídkou 20% slevy na sortiment. „Uspořádat takovou událost byl způsob, jak představit lidem nové značky a jejich produkty a zároveň jim ukázat nový koncept prodejny. Kromě slevy jsme pro naše nové a stávající zákazníky připravili promo akci s ochutnávkami našich dovážených značek, dárky a přírodní líčení zdarma. Odezva byla nad naše očekávaní, tržba se vyšplhala na 664.912 Kč s DPH, a to po slevě,“ přibližuje majitelka obchodů Michaela Kaplanová.

Prodejce přírodní kosmetiky Biooo.cz má kamenné prodejny také v Praze v Kotvě a v Obchodním centru Šestka a v Brně v obchodním domě Centrum. V e-shopu nabízí celkem 7.000 produktů, respektive přes 200 značek z celého světa, z toho 11 exkluzivně, jsou to Mádara, Martina Gebhardt, Santaverde, Farfalla, Mossa, Coslys, Dr. Bronner’s, Taoasis, Purobio Cosmetics, Ceano Cosmetics a Eliah Sahil.

Zákazníkům Biooo.cz rovněž poskytuje kompletní informace o složení jednotlivých produktů a jejich hodnocení díky vlastní databázi jednotlivých složek, encyklopedie čítá na 1.400 záznamů.