V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Bisnode v průběhu kampaně k GDPR změnila vizuální identitu

Kampaň od Arkadie propaguje novou službu analýzy a aktualizaci klientských databází.

Kampaň Bisnode

Kampaň Bisnode probíhala i v odborném tisku

Agentura Arkadia připravila novou kampaň pro datovou společnost Bisnode. Ta propaguje novou službu, analýzu a aktualizaci klientských databází. Cílí na střední i větší firmy a na obchodně marketingové pozice a specialisty IT. Využívá printová ekonomická a specializovaná média zaměřená na IT, PR články, výkonnostní reklamu s interní landing page a direct marketing. Probíhala od června do září v Česku a na Slovensku. Kampaň je součástí dlouhodobé komunikační strategie z podzimu 2017 nazvané Bisnode - váš radar na příležitosti a hrozby.

V průběhu kampaně klient celoevropsky změnil svou vizuální identitu, na což musela agentura reagovat. Kampaň tak rovnou podpořila novou identitu firmy a byla použita také v interní komunikaci a merchandisingu.

Nová vizuální identita Bisnode

Nová vizuální identita Bisnode

Kvalitní data v souladu s GDPR

  • Značka: Bisnode 
  • Klient: Bisnode ČR a SR
  • Mediamix: tisk, online, PPC, direct marketing
  • Agentura: Arkadia