Sněmovna pátrá, kdo vynesl záznam z neveřejného říjnového semináře o České televizi, píšou Seznam Zprávy, v podezření jsou poslanci ANO. Záznam posléze ve dvou dílech na YouTube zveřejnil Luboš Xaver Veselý, externí moderátor Českého rozhlasu, zde první a zde druhý díl.

Bisnode v průběhu kampaně k GDPR změnila vizuální identitu

Kampaň od Arkadie propaguje novou službu analýzy a aktualizaci klientských databází.

Kampaň Bisnode

Kampaň Bisnode probíhala i v odborném tisku

Agentura Arkadia připravila novou kampaň pro datovou společnost Bisnode. Ta propaguje novou službu, analýzu a aktualizaci klientských databází. Cílí na střední i větší firmy a na obchodně marketingové pozice a specialisty IT. Využívá printová ekonomická a specializovaná média zaměřená na IT, PR články, výkonnostní reklamu s interní landing page a direct marketing. Probíhala od června do září v Česku a na Slovensku. Kampaň je součástí dlouhodobé komunikační strategie z podzimu 2017 nazvané Bisnode - váš radar na příležitosti a hrozby.

V průběhu kampaně klient celoevropsky změnil svou vizuální identitu, na což musela agentura reagovat. Kampaň tak rovnou podpořila novou identitu firmy a byla použita také v interní komunikaci a merchandisingu.

Nová vizuální identita Bisnode

Nová vizuální identita Bisnode

Kvalitní data v souladu s GDPR

  • Značka: Bisnode 
  • Klient: Bisnode ČR a SR
  • Mediamix: tisk, online, PPC, direct marketing
  • Agentura: Arkadia