Komunikaci těžební společnosti a dodavatele energií Moravské naftové doly (MND) ze skupiny KKCG Karla Komárka mladšího nově zajišťuje PR agentura Bison & Rose. Bude se podílet na realizaci retailové kampaně, která se zaměří na komunikaci prozákaznických hodnot MND. Agentura v tendru navrhla základní koncept kampaně a nyní ho rozpracuje do jednotlivých komunikačních nástrojů včetně media relations.
Co nabídne Warner TV a nový Max
Warner TV je další způsob, jak zpeněžíme obsah, popisuje Václav Paleček z Warner Bros. Discovery
První ročník nové soutěže
Ceny nejlepším firemním podcastům rozdány
Kompletní výsledky 16. ročníku soutěže
Young Lions vyhráli mladí ze Zaraguzy, DDB, Saatchi & Saatchi, MSL, Leo Burnett a Prazdroje
Pokud jste nestihli přes týden
Sumář týdne: ČT se vrací k původnímu řízení programu, přidá rodinné seriály
Dva ze tří kandidátů nepřišli