Komunikační agentura Bistro Social ze skupiny Dentsu Aegis Network vyhrála výběrové řízení Heinekenu na konzultaci a tvorbu neformálního obsahu pro interní komunikační platformu Facebook Workplace. Heineken globálně implementoval kolaborativní a komunikační nástroj Workplace z dílny Facebooku v průběhu roku 2017. Stejně tak nástoj používají firmy Nestlé, Danone, Booking.com nebo Starbucks.
„Naším cílem je dodat interní komunikaci ‚sociální‘ a také neformální rozměr, který by měl pomáhat rozvíjet dialog napříč firemní strukturou. Každý ze zaměstnanců se může vyjádřit, konzultovat nebo jen třeba domluvit pivo se šéfem po práci. Platforma rovněž komunikačně umožňuje přiblížit jednotlivá oddělení Heinekenu od výroby až po marketing napříč Českem i celým světem,“ říká Martin Navrátil z Bistro Social. „Chceme lidi především sbližovat a díky platformě Facebook Workplace má naše komunikace široký záběr, je pestrá, rychlá, nenucená a hlavně baví,“ věří Michaela Ďurišová z Heinekenu.