Bermudskou CME, majitele tuzemské televize Nova, plánují koupit společně čínská CEFC a místní skupina Penta, píše Reuters. CME nyní spadá do amerického mediálního koncernu Time Warner.

Bistro slaví 10 let: jede road show po Praze

Digitální agentura vzala food truck a týden navštěvuje spolupracující týmy v metropoli.

Kam jede Bistro

Kam jede Bistro

Vizuální doprovod akce Bistro jede

Vizuální doprovod akce Bistro jede

Vizuální doprovod akce Bistro jede

Vizuální doprovod akce Bistro jede

Bistro jede

Bistro jede s vlastními burgery

Food truck Bistra v akci

Food truck Bistra v akci

S brýlemi Pavel Flégl, kreativní ředitel Bistra

S brýlemi Pavel Flégl, kreativní ředitel Bistra

Pražská komunikační agentura Bistro se na připomínku svých deseti let v české reklamě vydala za svými klienty a spřátelenými agenturami s vlastním food truckem, opatřeným původní vizuální identitou. Road show Bistro jede má tento týden od pondělí do pátku zástavku před sídly řady pražských agentur a klientů, s nimiž Bistro spolupracuje. Show probíhá jako poděkování Bistra týmům spolupracujícím s ním v první dekádě jeho existence. Tým Bistra přitom z food trucku podává vlastní burgery a nápoje.

Deset let agentury (Prague) Bistro

Za založením Bistra (ještě pod jménem Prague Bistro) v roce 2007 stáli Roman Jánský, Ondřej Bach a Pavel Flégl, nynější kreativní ředitel. Malá digitální agentura, která od počátku úzce spolupracovala s McCann Prague, měla při rozjezdu pouhé čtyři zaměstnance. V roce 2010, kdy počet lidí v Bistru stoupl na sedm, nastoupil na pozici výkonného ředitele Tomáš Kleňha a započala transformace z původně čistě digitální agentury, v té době pracující především pro McCann, na soběstačnou reklamní jednotku s vlastními klienty a širším portfoliem služeb.

V roce 2014 (to už bylo v Bistru 16 zaměstnanců) nastal další velký posun vpřed – spojení Bistra s online mediálkou Adexpres umožnilo vznik kreativně-mediální platformy Tady, která od počátku zahrnovala Adexpres, Bistro Agency, Bistro Social a Mobile Internet, dnešní Pragonauts. Rok poté se celá skupina Tady stává součástí mezinárodní skupiny Dentsu Aegis Network a v roce 2016 přidává pod svá křídla další dvě značky – Gong PR a Spectra. Posledním velkým krokem pro Bistro je zatím stěhování (v současném počtu 52 lidí) spolu s celou místní skupinou Dentsu Aegis do nových multifunkčních prostor v budově ArtGen v pražských Holešovicích v září 2017.

„Naším největším úspěchem je to, že jsme nikdy neměli jediného klienta na měsíční fee či jinak vázaného smlouvou. Všichni, kdo s námi spolupracují, s námi dělat opravdu chtějí, během doby jsme se tak stali opravdovými partnery,“ je přesvědčen výkonný ředitel Kleňha.