Agentura Bistro Social ze skupiny Dentsu Aegis Network vstupuje s novou strukturou. Změna spočívá především v rozdělení týmu pro content marketing na dva.
Do čela nového, druhého content marketing týmu se na pozici social media director posunula Sabina Erbanová.
První obsahový tým zůstává dál pod vedením social media directora Martina Navrátila. Ten bude mít nově na starosti veškeré kreativní strategie agentury a zároveň bude zodpovídat za technologický rozvoj u všech klientů, bude se zabývat konkrétně třeba chatboty.
V Navrátilově týmu od nového roku povýšila Sabina Karásková, která bude z pozice senior social media manager zodpovědná na sociálních sítích převážně za všechny aktivity skupiny Heineken, která patří ke klíčovým klientům agentury.
Tým výkonnostního marketingu zůstává nadále pod vedením social ads directorky Petry Drahošové.
„Celkově naše agentura na pravidelné bázi servisuje přes 80 značek, a to jak v oblasti mediálního nákupu, tak obsahového marketingu,“ říká managing director agentury Ondřej Pavelek. Jeho tým čítá přes 20 lidí.
Agentura existuje pět let a mezi jeji nejvýznamnější klienty patří kromě Heinekenu také Ultra Premium Brands či AAA Auto.