V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Bistro Social pohltí Gong, brand Gong PR zanikne

Zdeňka Zlatušková

Dosavadní šéfka Gongu Zdeňka Zlatušková se přesune do strategického týmu Dentsu Aegis Network

Konsolidace české pobočky Dentsu Aegis Network pokračuje. Agentura Gong se v polovině dubna spojí s agenturou Bistro Social pod vedením Ondřeje Pavelka a značka Gong PR tak zanikne. Důvodem změny je překryv služeb obou agentur a snaha o zjednodušení struktury skupiny. Dosavadní ředitelka Gongu Zdeňka Zlatušková se posune do čtyřčlenného strategického týmu Dentsu Aegis, který vede Petr Jahn. Tam se má starat hlavně o strategie obsahového marketingu napříč všemi agenturami. Agentura Gong PR vznikla v červnu 2016, jejím prvním šéfem byl Tomáš Vozáb z PR.Konektoru.

S loňským příchodem Zdeňky Zlatuškové se služby Gongu posunuly směrem k influencer marketingu a sociálním médiím. Jelikož tato část je u nás doménou Ondřeje Pavelka a jeho týmu, rozhodli jsme se obě agentury spojit pod silnější značku Bistro Social. Zdeňka se chce rozvíjet na úrovni celých marketingových strategií, proto jejích schopností využijeme ve strategickém týmu,“ přiblížil ředitel Adexpresu Jan Galgonek, který řídí digitální agentury českého Dentsu Aegis Network.

Spojení Gongu s Bistrem Social je po nedávném sloučení Adexpresu s Pragonauts dalším krokem ke zjednodušování struktury sítě Dentsu Aegis v Česku. „Kromě společných služeb měly obě agentury také společný právní subjekt, takže se v tuto chvíli pro naše klienty vůbec nic nemění. Našim dlouhodobým cílem je naopak co možná nejvíc zjednodušit naši strukturu, abychom byli interně efektivní a externě čitelní především v komunikaci s klienty,“ uvedl zdejší šéf Dentsu Aegis Petr Chajda.