Už příští pondělí je tu další AppParade. Pro vývojáře máme Apple Watch, pro diváky droid Sphero.

Bistro vyrobilo jako péefko klientské ceny

Případová studie ukazuje, jak se digitální agentura zhostila novoročních přání pro klienty. Předává jim Bistronian Awards.

Sošky jsou ze sádry, pozlacené barvou ze spreje

Sošky jsou ze sádry, pozlacené barvou ze spreje

I novoročenkách se agentura Bistro rozhodla rozvíjet svůj komunikační koncept komiksového světa. Ten během roku představilo pod názvem The Amazing Bistronians na sociálních sítích, autorem ilustrací je výtvarník Jiří Jaroš. Před Vánoci a Novým rokem k tomu přidává skutečné figurky, sošky podobné Oscarům, coby ceny Bistronian Awards.

Sošky navazují na komunikační koncept komiksu

Sošky navazují na komunikační koncept komiksu

Samotné udílení cen sestává ze dvou fází.

  1. Nejdřív všichni klienti obdrží svůj vlastní „shortlist diplom“, který má podobu na míru vytvořeného, personalizovaného plakátu, mapujícího heroické momenty letošní spolupráce.
  2. Následně zasedla improvizovaná porota z šéfů klientského servisu a kreativního oddělení. Tomáš Kleňha, Pavel Flégl a Tomáš Preněk hodnotili statečnost, kreativitu, otevřenost a další atributy, spojující „hrdiny“ na klientské straně. 

„Bistronian Awards je logickým vyústěním celoroční spolupráce s našimi klienty. Protože můžete mít vizionářské nápady, precizní exekuci, či využívat inovativní technologie, ale bez hrdinů, kteří za nápad bojují na straně klienta, zůstane vše pouze na papíře,“ vysvětluje agenturní account director Tomáš Preněk.

Sošky jsou ze sádry

Sošky jsou ze sádry

Bistronian Awards mají podobu sošky, jejíž kompletní realizace trvala necelé dva měsíce. Podle skic Jiřího Jaroše vznikl počítačový trojrozměrný model. Prototyp sošky byl vytisknutý na 3D tiskárně a posloužil pro tvorbu silikonových forem. Postupně vznikla šedesátka sádrových sošek, dotvořit je pomáhal sochař Tomáš Hencl.

Kdo ceny získá, agentura dopředu neodhalila.