Panelovou diskusí v pondělí ve 13 hodin začal 2. ročník Týdnů mediálního vzdělávání. Potrvá šest týdnů a proběhne na víc než stovce základních a středních škol po celém Česku. Zapojí se do něj 45 novinářů a mediálních odborníků. Pořádá ho Člověk v tísni v programu Jeden svět na školách.

Bizoni propagují Matcha Tea pro Čajovou květinu

Čajovník

Čajovník

PR agentura Bison & Rose získala nového klienta, společnost Čajová květina Petra Patočky a Jiřího Deváta. Bude se jí starat o komunikaci produktu Matcha Tea, a to v klasických médiích i na sociálních sítích. Agentura plánuje na propagaci značky spolupracovat s bloggery a rozvinout proaktivní komunikaci především na Facebooku, včetně interaktivních soutěží a výzev. Specifický japonský zelený čaj jasně zelené barvy Matcha Tea pomáhá uklidnit mysl, zvyšuje soustředění, zlepšuje paměť a dodává energii. Na českém trhu ho Čajová květina dodává do obchodů, gastronomických zařízení a fitness center.