Národní federace hudebního průmyslu rozeslala v podobě PDF první číslo čtvrtletníku Svět vinylů, pro první kvartál 2018. Jde o přehled novinek, redakci vede Josef Vlček. „Vzhledem k rostoucí oblibě tohoto specifického formátu jsme přistoupili k této formě jeho propagace,“ vzkazují gramofirmy.

Blanka není tunel, tvrdí kampaň k otevření tunelu

Metrostav propaguje dlouho odkládané otevření pražského tunelového komplexu.

Tunel Blanka

Tunel Blanka

Necelé dva týdny zbývají do několikrát odloženého otevření pražského tunelového komplexu Blanka – momentálně se mluví o neděli 20. září – a jeden z klíčových dodavatelů stavby Metrostav k tomu startuje komunikační kampaň. Především na venkovních nosičích a na internetu – včetně webu Blankanenitunel.cz – bude obyvatele a návštěvníky hlavního města předsvědčovat, že Blanka, stavba za 38 miliard Kč, „není tunel“.

„Každý samozřejmě ví, že Blanka je tunel,“ podotkl David Brada, majitel komunikační agentury Cream Prague, jejíž tým kampaň vymyslel a realizuje. „Když ale chcete mluvit o tématu, které lidi tak polarizuje, musíte mít odvahu postavit produkt na hlavu. Jinak vás nikdo nebude poslouchat. Ostatně zeptejte se libovolného bývalého primátora Prahy, všichni vám určitě potvrdí, že headline naší kampaně je pravdivý.“

„Blanka se pochopitelně nerodila lehce ani rychle a my v kampani na hlavní problematické otázky otevřeně odpovídáme,“ tvrdí předseda představenstva Metrostavu Jiří Bělohlav. Jím řízená firma uznává, že stavba má „komplikovanou pověst“, v kampani nicméně bude tvrdit, že jde o „jednu z největších, nejmodernějších a nejbezpečnějších městských dopravních staveb na světě“.

Kampaň k otevření tunelu Blanka

Kampaň k otevření tunelu Blanka

 

Kampaň k otevření tunelu Blanka

Kampaň k otevření tunelu Blanka

 

Kampaň k otevření tunelu Blanka

Kampaň k otevření tunelu Blanka

 

Kampaň k otevření tunelu Blanka

Kampaň k otevření tunelu Blanka

 

Kampaň k otevření tunelu Blanka

Kampaň k otevření tunelu Blanka