Redakce zpravodajství České televize přichází s novou formou zpravodajského obsahu – komiksem. Každý den přidá nový. Obrazové příběhy vznikají ve speciálních aplikacích podle reportáží odvysílaných v pořadech ČT a cílem je přilákat především mladší generaci. Výrobit jeden díl trvá několik hodin, na projektu se podílí šest lidí – redaktoři, editoři, grafici a korektorky.

Blažek znovu najal Mareše a oblékl tváře Novy

Kampaň opět fotografoval Jiří Turek, režíroval Jakub Jahn.

Leoš Mareš v kampani pro značku Blažek. Foto: Jiří Turek

Leoš Mareš v kampani pro značku Blažek. Foto: Jiří Turek

Tváří oděvní značky Blažek bude i pro nadcházející sezónu moderátor Leoš Mareš. Ten prezentoval aktuální kolekci podzim/zima 2014 a propůjčí se i nadcházející pro jaro/léto 2015.

Po letošní kampani s Marešem se Blažkovi téměř o pětinu zvedly objednávky na e-shopu a propagační film Každý sen začíná prvním krokem zhlédlo na YouTube přes 320.000 lidí, Blažek nyní připravuje další spot s názvem Nebojte se být hrdinou svého dne. Opět ho režíroval Jakub Jahn, fotografem kampaně byl znovu Jiří Turek (jeho dílem jsou mimo jiné titulní strany českého Forbesu).

Mareš se příští rok za Blažka objeví opět v Česku i na Slovensku, a to v na nosičích v obchodech, v reklamních spotech na televizních kanálech Nova, Nova Cinema a Fanda, dále v newsletterech, v tištěné inzerci, na webu firmy, na facebookových profilech a nově také na double bigboardech. Novou formou propagace značky je i textová reklama ve vyhledávání na Seznamu a Googlu a bannery v síti Googlu a na Facebooku.

Na obrazovce Novy

Značka Blažek se propaguje v televizi i mimo klasickou reklamu. Od letošního podzimu nosí její oblečení moderátoři televize Nova. Pánské oblečení Blažek uvidí diváci na moderátorech pořadu Snídaně s Novou, na redaktorech ranního vysílání a hlavního zpravodajství.

Prezentace oblečení na moderátorech Novy je součástí kampaně, která běží od května, s hlavním záměrem značku omladit, přiblížit mladým kupujícím.