V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Blažková přišla do marketingu Raiffeisen Leasing

Jana Blažková

Jana Blažková

Na pozici marketingové manažerky společnosti Raiffeisen Leasing v září nastoupila Jana Blažková, která přišla z marketingu mateřské Raiffeisenbank, kde byla od roku 2013 zodpovědná za marketing pro korporátní segmenty a privátní banku, stála třeba za relaunchem značky privátního bankovnictví Friedrich Wilhelm Raiffeisen. Pracoval i pro T-Mobile, kde zodpovídala za řízení a implementaci marketingové a komunikační strategie. Předtím v T-Mobilu řídila marketingový výzkum. Je absolventkou Vysoké školy ekonomické v Praze, Fakulty informatiky a statistiky se zaměřením na statistiku a retail.