Blesk.cz redesignoval svou domovskou stránku

Pro redakci Blesku jde o nejzásadnější změnu za poslední roky, říká šéfredaktor Radek Lain.

Aktuální ukázka nové homepage Blesk.cz

Aktuální ukázka nové homepage Blesk.cz

Zpravodajský web Blesk.cz, spojený s bulvárním deníkem Blesk, má ode dneška novou domovskou stránku. Úvodní sekce homepage, složená z grafických upoutávek na články, má připomínat novinovou grafiku. „Jednoduchý a strukturovaný vizuální styl má podpořit přehlednost a vnímání webu jako moderního titulu. To podtrhne i technologie doporučování obsahu na míru čtenáři,“ uvádí vydavatel, kterým je mediální dům Czech News Center.

„Nová homepage Blesk.cz má za cíl čtenáři na první pohled jednoznačně ukázat, co je to nejpodstatnější, co jsou nejdůležitější události a zprávy dne a co by neměl minout. Výrazná a akcentovaná grafická stránka bude základním nástrojem pro orientaci uživatele v informační náloži, které je v prostoru médií a algoritmy řízených sociálních sítí vystaven,“ komentuje proměnu vedoucí redakce Blesk.cz Eva Šimková. „Změna s sebou nese nové a zvýšené nároky na fungování redakce, ať už se týkají dlouhodobého plánování obsahu, práce se samotnými tématy či zavádění nových technologií,“ dodává.

Vylepšená technologie nové úvodní stránky Blesk.cz má čtenáři nabízet v danou chvíli pro něj nejrelevantnější obsah: personalizovaný na míru, trendový i editorským výběrem sestavený z nejdůležitějších zpráv v daném čase. Časem mají být součástí doporučování i materiály z ostatních online titulů Czech News Center. „Inovovaná ‚titulka‘ Blesk.cz by se měla stát stejně dominantním a rozpoznatelným symbolem na trhu jako titulní strana tištěného Blesku,“ věří vydavatel.

„Pro redakci Blesku se jedná o nejzásadnější změnu za poslední roky. Zpravodajství v online prostoru prochází v posledních letech dramatickými změnami. Jednou z nich je i fakt, že se mezi jednotlivými weby zcela stírají rozdíly v nabídce obsahu. A grafické ztvárnění nabídky zpráv může být pro Blesk.cz jedním z nástrojů, jak se od ostatních opět odlišit. Už vzhledem k tomu, že se jedná o dlouholeté, signifikantní a těžko napodobitelné know-how, kterým Blesk na rozdíl od ostatních zpravodajských médií, a také sociálních sítí, disponuje,“ doplňuje Radek Lain, šéfredaktor skupiny Blesk.