Normálním pohledem vypadá titulní strana jako nepřesně vytištěná, až nasazení speciálních brýle odhalí třetí rozměr fotografií. Nejprodávanější tuzemské noviny, bulvár Blesk, dnes poprvé vyšly s obsahem ve 3D.
Vkládaný páteční magazín Blesku, vycházející v průměrně víc než šestisettisícovém nákladu, nabízí sérii fotografií českých miss. Vedle redakčního obsahu vyšly ve formátu 3D inzeráty České spořitelny či Ikea. Prohlížet si je lze přes papírové moderočervené brýle, vlepené do magazínu.
Vydání podpořil také mobilní operátor T-Mobile, inzeruje na titulní straně dnešního vydání deníku, z ní vyhlíží ikona jeho letošní vánoční kampaně herec Chuck Norris. „Chuck Norris vidí i ve 4D. Pro vás ostatní máme na vyzkoušení alespoň 3D brýle,“ zní propagační text.
Po celý následující týden včetně neděle bude Blesk tisknout 3D fotografie celebrit, sportovců, architektury či zvířat a také trojrozměrné inzeráty.
Při vydání vůbec první trojrozměrné publikace na tuzemském trhu se vydavatelství Ringier Axel Springer inspirovalo vlastním experimentem ze Slovenska, tamní obdoba českého Blesku, bulvár Nový čas představil novinku letos v červnu.
Technologie 3D zavádí také kina (přelomovým počinem byl americký snímek Avatar) a výrobci televizorů i vysílatelé (v Japonsku se na leden chystá uvedení celosvětově prvního 3D televizního seriálu).