Blesk slaví 30 let. „Dnes jsme továrna na obsah,“ říká šéfredaktor Radek Lain

Nejčtenější české noviny poprvé vyšly 13. dubna 1992. „Konkurence mezi printovými tituly je pryč, není už čas bít se o čtenáře v trafice. Hlavní boj se teď odehrává v online prostředí,“ popisuje v podcastu Médiáře muž, který stojí v čele Blesku (a sesterského Aha!) devět roků.

Radek Lain v podcastu Médiáře

Radek Lain v podcastu Médiáře

Radek Lain je dalším hostem nové éry podcastu Médiáře. Náš podcast k vám od začátku dubna přichází každou středu. Promlouváme v něm s výraznými aktéry českých médií, reklamy i marketingu.

V květnu to bude devět let, co deníku Blesk (a sesterskému bulváru Aha!) šéfuje Radek Lain. A právě dnes je to přesně 30 let, co Blesk v tehdejším Československu vyšel poprvé. První vydání na trh přišlo 13. dubna 1992.

  • Jak budou vypadat letošní oslavy třicetin Blesku a kdo na podzim vystoupí v O2 aréně jako hlavní host narozeninové show?
  • Kdo všechno v průběhu tří dekád deník Blesk řídil a jak?
  • Co funguje Blesku na titulní straně a co zaručeně prodává Aha?
  • Jak se v průběhu let mění symbióza českého bulváru s televizemi?
  • A co si šéfredaktor Blesku odnesl ze spolupráce s Karlem Gottem?

O tom všem i o mnohém dalším mluví Radek Lain v podcastu Médiáře.

Poslechněte si

 

Médiář jako podcast najdete na SpotifyApple Podcasts i Google Podcasts

Sdílejte