
Aplikace Ringieru iKiosk pro iPad
Digitální prodeje deníku Blesk dál rychle rostou. Třetí měsíc od momentu, kdy kancelář pro ověřování nákladu tisku ABC ČR začala evidovat jeho elektronické verze, přeskočil nejprodávanější bulvár dosud bezpečně vedoucí Hospodářské noviny.
Blesk v září prodával průměrně 7.193 elektronických „kusů“ na vydání, Hospodářské noviny 5.411 (nutno doplnit, že ABC eviduje dva typy prodejů elektronických verzí – jednak za minimálně 51 % ceny tištěného titulu, jednak těch prodávaných za 35 až 50,99 % ceny tištěné verze, těch HN letos každý měsíc prodávají 724 a ž 736 z celkového počtu).
Prudký nárůst digitálních prodejů Blesku vysvětluje prodej titulů společně s přístroji Samsung. Bez takové podpory roste zájem o elektronická vydání pro tablety, mobily a počítače pomalu, svědčí o tom stagnující prodeje ostatních tří deníků - MF Dnes je stále pod tisícovkou (v září 983), Lidové noviny pod pětistivkou (459), regionální Deník lehce nad stovkou (132).

Prodeje předplatného společně s hardwarem Samsung také udělalo zdaleka nejprodávanějším časopisem v elektronické verzi Reflex. Ten nyní uvádí 13.793 prodaných kusů. Hluboko pod ním zůstávají ještě letos v lednu vedoucí Respekt (2.125), Ekonom (1.047) a Týden (321).

Největší počet titulů v digitální podobě nabízí časopisové vydavatelství Sanoma. Přestože je začátkem roku dala do digitálních trafik až se 40% slevou, prodeje všech se počítají řádově v desítkách, vyjma měsíčníku National Geographic, ten prodává 150 kusů na vydání.
Následují ho FotoVideo a GolfDigest z produkce vydavatelství Atemi. Kromě Sanomy a Atemi je v digitálních prodejích zastoupeno ještě vydavatelství Spark Rock, konkrétně rockový časopis Spark, prodává kolem dvacítky kusů na vydání.


Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Moderátor Michael Rozsypal uvedl vlastní online pořad

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“
