Blížící se florbalové Superfinále má nového partnera, stal se jím BigBoard

Jednička venkovní reklamy se spojuje se sportem, jemuž se tu věnuje čím dál víc mladých.

Pro nejbližší tři roky ponese vrchol tuzemské florbalové extraligové sezóny nový název. A to podle společnosti BigBoard, která se stala titulárním partnerem této prestižní sportovní akce. BigBoard je největším tuzemským poskytovatelem outdoorových reklamních ploch, jedničkou na českém trhu venkovní reklamy (a také většinovým majitelem Médiáře). Superfinále florbalu se letos odehraje v neděli 16. dubna v pražské O2 areně.

BigBoard Superfinále

BigBoard bude Superfinále podporovat nejbližší tři roky

„Jsme rádi, že můžeme významným způsobem podpořit sport, kterému patří v Česku jedna z předních příček v počtu členů, jež dosahuje více než 76.000. A soudě podle stále se zvyšujícího zájmu dětí a mládeže o něj jeho obliba stále roste,“ říká Richard Fuxa, předseda představenstva společnosti BigBoard Praha.

Florbalové Superfinále se před 11 lety stalo převratnou novinkou v rámci Česka ve florbalu mužů a žen, kdy se během jediného zápasu rozhoduje o držitelích titulu Mistr ČR. Loni Superfinále dosáhlo diváckého rekordu mezi všemi českými halovými sporty, s návštěvností víc než 12.000 diváků.

„Z obou stran je cítit velká chuť se společně podílet na v Česku unikátním projektu a současně bychom rádi vzájemnou spolupráci rozvíjeli i na dalších akcích Českého florbalu, jelikož zásah a mediální síla BigBoardu v Česku je unikátní a může pomoci dalšímu růstu povědomí a zásahu florbalu v Česku,“ doplnil Daniel Novák, prezident Českého florbalu.