V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Blue Dynamic a Total novými klienty Aspen.PR

Total

Koncern Total v Česku působí od roku 1991

Public relations agentura Aspen.PR hlásí dva nové klienty, jsou jimi Blue Dynamic a Total Česká republika. Blue Dynamic má agentura pomáhat v budování značky, budování expertní pozice a bude jí komplexně zajišťovat služby media relations. Pro Total má v Česku poskytovat služby korporátní i produktové komunikace a také vztahy s médii.

Blue Dynamic se specializuje na vývoj technologických řešení zejména pro retailové firmy a na optimalizaci finančních procesů. V poslední době se stále víc zaměřuje na uplatnění moderních technologií, zavádění umělé inteligence, internetu věcí a strojového učení do obchodních procesů klientů.

Total Česká republika je součástí koncernu Total, čtvrté největší ropné společnosti na světě. V Česku působí od roku 1991 a hlavními činnostmi jsou obchod s automobilovými oleji pod obchodními značkami Total a Elf, s průmyslovými mazivy, pohonnými hmotami, speciálními kapalinami a leteckými benziny na letištích v Praze a Karlových Varech. Obchod s asfaltem je realizován i prostřednictvím vlastní výroby a skladů asfaltů v Kouřimi. K produktům poskytují i služby technické podpory a odborného poradenství.