V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

BlueAlliance mění název na CEE Digital Alliance

Obchodní uskupení digitálních agentur ze střední a východní Evropy s certifikátem Google Premier Partner rebranduje. Z dosavadní BlueAlliance je CEE Digital Alliance. Nový název má líp reflektovat středoevropský záběr členských agentur. Těch je celkem 15 a působí celkem v 11 zemích - v Bulharsku, Chorvatsku, Česku, Řecku, Maďarsku, Německu, Polsku, Rumunsku, Slovensku, Slovinsku a Švýcarsku.

Českými zástupci v alianci jsou Effectix a Fragile. Členy dál jsou agentury Basta Digital (Slovensko), Bluerank (Polsko), Dinetix (Slovinsko), DWF (Rumunsko), GoUp (Slovensko), Growww Digital (Maďarsko), Intren (Maďarsko), KG Media (Chorvatsko), Kokos Agency (Slovinsko), Netpeak (Bulharsko), Omnicliq Digital (Řecko), SlopeLift (Německo, Rakousko) a WebDigital (Rumunsko).

„Věřím, že další vývoj digitálních služeb stojí na mezinárodní expanzi. Poskytování služeb klientům na několika evropských trzích dnes už není nic výjimečného. Naopak, v rozvojovém plánu agentury to je už běžný standard,“ říká Zbigniew Nowicki, co-managing director polské agentury Bluerank a zakladatel aliance.