Digitální fullservisová agentura Blueberry zvítězila ve výběrovém řízení potravinářského koncernu Nestlé. Od listopadu proto vede digitální strategii značky kojeneckých mlék Beba pro Česko a Slovensko. Spolupráce potrvá nejmíň dva roky. Hlavním cílem nově navázané spolupráce je prostřednictvím digitální komunikace zvýšit podíl na trhu a ve spolupráci s mediální agenturou Blue 449 agenturní skupiny Publicis One zvýšit povědomí o značce a její pozici top of mind. Digitální strategie pro rok 2019 vychází z marketingového výzkumu, který agentura provedla s respondenty během výběrového řízení. Vzniknout mají dvě hlavní kampaně, které ukáží dětskou výživu Beba jako první na světě s jedinečnou recepturou.
„Tomuto projektu se bude věnovat osmičlenný tým, do kterého spadá digitální stratég, SEO a social specialisté a naši designéři,“ přiblížil Karel Pařízek, lídr marketingového týmu Blueberry a tohoto projektu. „Naše strategie je založena nejenom na sezónních kampaních, ale i na kontinuální a dlouhodobé komunikaci hlavních benefitů značky. Pod svou správu jsme získali i web Nestlébaby.cz. Kromě značky Beba budeme exekuovat digitální strategii i pro zbývající produkty dětské výživy Nestlé, především novou bio řadu produktů,“ doplnil.
Manažerem digitálního marketingu značky Beba je na straně klienta Anna Kotarbová.