Digitální agentura Blueberry, kterou loni koupila investiční skupina InTeFi Lukáše Nováka, se rozdělí na vývojovou a marketingovou část a nově bude vystupovat jako samostatná komunikační agentura.
Skupina InTefi od roku 2017 kupuje firmy z oblasti informačních technologií a ty sdružuje pod svou vlajkovou loď, technologickou firmu Bootiq. Právě tam se začlenil dosavadní vývojářský tým Blueberry Apps o 50 lidech, zatímco marketingovou agenturu Blueberry díky sloučení s konzultační firmou On Rudolf tvoří 25 lidí. Ti se zaměří na komplexní marketingovou komunikaci, taky na výzkum, tvorbu strategií značek a produktů, kreativu a zejména na efektivní digitální komunikaci a kampaně.
„Akvizicí jsme získali kvalitní týmy vývojářů a marketérů, kteří mají expertní vhled do analytiky, tvorby strategií a digitálních kampaní. Zatímco 50 lidí z vývojářské divize bude nově pracovat pod Bootiq, Blueberry bude vystupovat čistě jako marketingová agentura. Pro InTeFi to znamená rozšíření služeb pod silným brandem, který má své pevné místo na českém trhu,“ shrnuje Lukáš Novák, předseda představenstva InTeFi.
Digitální agentura Blueberry tímto krokem rozšiřuje své působení a rozsah služeb, slibuje všechny klíčové kompetence, které k marketingové agentuře patří. Blueberry je nově členem mezinárodní asociace ESOMAR, garanta standardů v marketingovém výzkumu. Dál se zaměřuje na strategii pro značky a produkty, kreativu i marketingovou komunikaci. Novým generálním ředitelem agentury bude Ondřej Rudolf. Zůstává online tým v čele s Karlem Pařízkem, který se soustředí na komplexní online strategie, sociální sítě, online reputaci značky, SEO a PPC kampaně.
Technologická firma Bootiq ze skupiny InTeFi zaměstnává více než 300 odborníků v 12 pobočkách v Česku, na Slovensku a v Srbsku. InTeFi má rovněž podíl v Knižním Holdingu, do nějž patří vydavatelství Euromedia a síť knihkupectví Luxor. Skupina se zabývá také investicemi do zlata a investuje do realit.