„Myslím, že jsem v Danielu Křetínském nalezl vzácnou perlu. Daniel miluje Francii a chce tu významně investovat do médií,“ napsal zaměstnancům týdeníku Marianne jeho ředitel Yves de Chaisemartin. Ten by si i poté, co titul koupí právě Křetínský, měl funkci zachovat. Majitel Blesku vedle toho chce koupit od Lagardere francouzské časopisy a česká či slovenská rádia.

Bobeková nastupuje do marketingu PNS

Distributor tisku přibral do marketingu Petru Bobekovou, naposledy dělala pro Avon.

Petra Bobeková

Petra Bobeková

Největší tuzemský distributor tisku První novinová společnost (PNS) rozšiřuje svůj marketingový tým řízený Filipem Poštulkou. Marketingovou manažerkou se tam stává Petra Bobeková. Má zodpovídat za komunikaci k prodejní síti a za spolupráci na marketingových plánech vydavatelů při podpoře jejich titulů.

Bobeková naposledy pracovala pro kosmetickou značku Avon. Předtím vedla tiskový odbor sítě zdravotnických zařízení Agel. Dělala též v obchodním a marketingovým oddělením někdejšího vydavatelství Sanoma Media (dnes Astrosat Media).