Novou influencerkou ve službách obchodního řetězce Penny se stala herečka Jiřina Bohdalová. Ta prostřednictvím videí - či „vídeí“, jak sama říká - propaguje řetězec Penny na sociální síti Facebook, a to tak, že v jeho slevových letácích vybrané produkty tužkou kroužkuje. Penny zatím s Bohdalovou zveřejnilo tři videa, přičemž první s ní na mobil natočil moderátor Leoš Mareš. Také ten se značkou Penny spolupracuje, dlouhodobě.
„Penny ve své prezentaci dlouhodobě klade důraz na autenticitu. Proto v našich reklamách prakticky nevystupují herci, ale výhradně reální dodavatelé nebo vlastní zaměstnanci. V tomto případě jsme se rozhodli využít k prezentaci známé osobnosti a influencerky. Nešlo nám o klasickou kampaň nebo reklamu, ale chtěli jsme, tak trochu jinak a inovativním způsobem upozornit na aktuální výhodnou nabídku produktů,“ sdělil na dotaz Médiáře mluvčí Penny Tomáš Kubík. „Je známo, že paní Bohdalová je šetrná a záleží jí na kvalitě, kterou za své peníze dostane, což je to, co našim zákazníkům nabízíme,“ dodal.
„Se všemi influencery spolupracujeme dlouhodobě, proto i v případě paní Jiřiny Bohdalové počítáme s dlouhodobější spoluprací,“ uvedl mluvčí Penny. „Připravujeme společné vaření dvou generací, a to paní Bohdalové společně s mladým kuchařem Martinem Škodou, se kterým také dlouhodobě spolupracujeme,“ přiblížil další plány. Kuchař Škoda už vystupuje s moderátorem Marešem pro značku Penny také na Instagramu.
Zobrazit příspěvek na Instagramu
„Přestože je tradiční leták stále velmi silným marketingovým nástrojem, využíváme i tímto způsobem moderní nástroje a násobíme jeho efekt,“ podotkl Tomáš Kubík k nové spolupráci. „První video Leoše Mareše s Jiřinou Bohdalovou viděly mezi svátky stovky tisíc uživatelů. Ohlasy ze strany zákazníků jsou vesměs pozitivní. Ve většině případů vnímají tento způsob prezentace akční nabídky jako originální, neotřelý a vtipný.“
Že netradiční propagace Penny rychle vešla ve známost, o tom svědčí i parodický příspěvek, který záhy publikoval známý humorista Tomáš Břínek alias TMBK.
Zobrazit příspěvek na Instagramu

Generálním ředitelem ČT zvolen Jan Souček, Petr Dvořák po 12 letech končí

Parlamentní listy mění majitele, přebírají je Pavlíček a Španěl do firmy Naše média

Vznikla agentura BF Company, založili ji bývalí manažeři Zootu
