Bohdalová na Facebooku kroužkuje s Penny

Obchodní řetězec chce efekt slevového letáku znásobit spoluprací s populární herečkou.

Novou influencerkou ve službách obchodního řetězce Penny se stala herečka Jiřina Bohdalová. Ta prostřednictvím videí - či „vídeí“, jak sama říká - propaguje řetězec Penny na sociální síti Facebook, a to tak, že v jeho slevových letácích vybrané produkty tužkou kroužkuje. Penny zatím s Bohdalovou zveřejnilo tři videa, přičemž první s ní na mobil natočil moderátor Leoš Mareš. Také ten se značkou Penny spolupracuje, dlouhodobě.

„Penny ve své prezentaci dlouhodobě klade důraz na autenticitu. Proto v našich reklamách prakticky nevystupují herci, ale výhradně reální dodavatelé nebo vlastní zaměstnanci. V tomto případě jsme se rozhodli využít k prezentaci známé osobnosti a influencerky. Nešlo nám o klasickou kampaň nebo reklamu, ale chtěli jsme, tak trochu jinak a inovativním způsobem upozornit na aktuální výhodnou nabídku produktů,“ sdělil na dotaz Médiáře mluvčí Penny Tomáš Kubík. „Je známo, že paní Bohdalová je šetrná a záleží jí na kvalitě, kterou za své peníze dostane, což je to, co našim zákazníkům nabízíme,“ dodal.

„Se všemi influencery spolupracujeme dlouhodobě, proto i v případě paní Jiřiny Bohdalové počítáme s dlouhodobější spoluprací,“ uvedl mluvčí Penny. „Připravujeme společné vaření dvou generací, a to paní Bohdalové společně s mladým kuchařem Martinem Škodou, se kterým také dlouhodobě spolupracujeme,“ přiblížil další plány. Kuchař Škoda už vystupuje s moderátorem Marešem pro značku Penny také na Instagramu.

 
 
 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Příspěvek sdílený Penny Market CZ (@pennymarketcz)

„Přestože je tradiční leták stále velmi silným marketingovým nástrojem, využíváme i tímto způsobem moderní nástroje a násobíme jeho efekt,“ podotkl Tomáš Kubík k nové spolupráci. „První video Leoše Mareše s Jiřinou Bohdalovou viděly mezi svátky stovky tisíc uživatelů. Ohlasy ze strany zákazníků jsou vesměs pozitivní. Ve většině případů vnímají tento způsob prezentace akční nabídky jako originální, neotřelý a vtipný.“

Že netradiční propagace Penny rychle vešla ve známost, o tom svědčí i parodický příspěvek, který záhy publikoval známý humorista Tomáš Břínek alias TMBK.

 
 
 
 
 
Zobrazit příspěvek na Instagramu
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Příspěvek sdílený TMBK (@tmbkofficial)