Česká značka Bohemia Chips z portfolia výrobce pochutin Intersnack mění design svých obalů. Nový design má výrazněji barevně odlišené jednotlivé příchuti, je na něm více zdůrazněná jihočeská krajina a menší změnou prošlo i písmo v nápise Bohemia.
Nově na obalech přibylo logo Český výrobek garantováno Potravinářskou komorou a také znak slunečnice, který má upozornit na využití 100% slunečnicového oleje při výrobě chipsů. Brambůrky Bohemia jsou v prodeji v běžně dostupné maloobchodní síti za doporučenou cenu 34,90 Kč za 150 gramů nebo 22,90 Kč za 77 gramů.
„Našim cílem bylo vytvořit moderní poutavý obal, který zdůrazní klíčové prvky, na kterých staví tradiční brambůrky Bohemia. Horní část obalu zabírá nové logo, které přechází z červené do modré barvy, na níž je vyobrazená jihočeská vesnička a malebná česká krajina. Středová pozice patří produktu a vyobrazení příchuti,” popisuje Ondřej Široký, marketingový manažer Intersnacku pro Česko a Slovensko.
Redesign navazuje na televizní kampaň s českým hercem Jiřím Mádlem a slovenskou herečkou Kristínou Svarinskou. Dřív uvedený spot nyní končí právě ukázkou nových obalů.
Intersnack si nechal nové obaly otestovat ve velkém spotřebitelském testu od agentury Simply 5 v průběhu roku 2016. Průzkumu se účastnili konzumenti bramborových chipsů ve věku 18 až 30 let a 40 až 55 let. Nový design obalů hodnotili jako přirozeného nástupce stávajícího designu, oproti původním jim však přijde výraznější, soudobější a přehlednější.
Výrobce slaných pochutin Intersnack, pod kterého spadají také značky Canto, Chio a Pom-Bär, loni utržil na českém trhu 1,37 miliardy Kč. Zisk po zdanění loni činil 24,3 milionu Kč. Letos na trh uvedl novinku Bohemia Kotlíkové brambůrky a arašídy.