Pietro Filipi. Kara. Glami. Lookio. Čtvero tuzemských outletů. Čtvero malých českých značek. Best practices z Instagramu. Přijďte 20. listopadu na Módu v Česku do Aureole.

Bohemia Chips uvádí na trh krekry pod novou řadou Z pece

Nové krekry Z pece budou k dostání až od srpna nebo září

Nové krekry Z pece budou k dostání až od srpna nebo září

Nové krekry Z pece budou k dostání až od srpna nebo září

Nové krekry Z pece budou k dostání až od srpna nebo září

Značka brambůrků Bohemia Chips rozšiřuje portfolio a přidává nový produkt krekry. Ten půjde do regálů českých řetězců pod novou značkou Z pece, která má navazovat na loni uvedenou prémiovou řadu Kotlíkových brambůrků a arašídů. Podle Karolíny Kůtové, manažerky značky Bohemia, by firma pod nově rozvíjenou řadou Z pece chtěla v příštím roce uvést i cereální produkty. 

Nové krekry se začnou prodávat od srpna nebo září. Až poté firma začne s marketingovou kampaní, kterou zatím teprve chystá. Intersnack vyrábí chipsy pro český, ale i evropský trh a privátní značky v továrně v Choustníku u Tábora, krekry bude naopak dovážet z Maďarska. “Naši maďarští kolegové mají zkrátka větší know-how na výrobu pečiva, kam krekry řadíme,” vysvětlila Kůtová. Novinka se bude prodávat ve 100 gramovém balení za doporučenou cenu 24,90 Kč v celé prodejní síti. Co se týká příchutí, nabízena bude v klasické slané a paprikové variantě. 

Od července v limitované edici

Limitované edice Čerstvě utrženo z raných brambor

Limitované edice Čerstvě sklizeno z raných brambor

Kromě nového produktu značka Bohemia uvádí od července do srpna na trh limitovanou edici z raných brambor, kterou nazvala Čerstvě sklizeno. Faktem je, že ze sklizně raných brambor firma vyrábí chipsy pravidelně, nicméně podle Kůtové bylo pro letošek rozhodnuto o lepším marketingovém využití, a tak dostala várka mladých brambor vlastní řadu.

Limitované edice Čerstvě utrženo z raných brambor

Limitované edice Čerstvě utrženo z raných brambor

Limitovaná řada se bude prodávat ve vizuálně odlišném balení s příchutěmi čerstvý sýr a jarní cibulka nebo petrželka a olivový olej. “Limitovaná edice rovněž nebude umístěna klasicky v regálu, ale bude speciálně aranžovaná před vstupem do uličky,” uvedla manažerka značky. Podle Kůtové by řada měla být díky ranosti brambor i lehce chuťově jiná.

Novinka se nemá cenově lišit od klasických balení Bohemia Chips. Firma novou edici marketingově podpoří krátkými tag on spoty s Jiřím MádlemKristínou Svarinskou, se kterými na kampani dlouhodobě spolupracuje. 

Firma Internack v roce 2016 utržila 1,37 miliardy Kč, zisk po zdanění byl 24,3 milionu Kč. Výsledky za loňský rok zatím firma nezveřejnila. V Česku Intersnack disponuje továrnou v Choustníku, na výrobu chipsů přitom bere z 80 % brambory od českých farmářů. Kromě Bohemia Chips, které loni prošly redesignem obalů, patří do jejího portfolia také značky Canto, Chio a Pom-Bär.