Značka brambůrků Bohemia Chips rozšiřuje portfolio a přidává nový produkt krekry. Ten půjde do regálů českých řetězců pod novou značkou Z pece, která má navazovat na loni uvedenou prémiovou řadu Kotlíkových brambůrků a arašídů. Podle Karolíny Kůtové, manažerky značky Bohemia, by firma pod nově rozvíjenou řadou Z pece chtěla v příštím roce uvést i cereální produkty.
Nové krekry se začnou prodávat od srpna nebo září. Až poté firma začne s marketingovou kampaní, kterou zatím teprve chystá. Intersnack vyrábí chipsy pro český, ale i evropský trh a privátní značky v továrně v Choustníku u Tábora, krekry bude naopak dovážet z Maďarska. „Naši maďarští kolegové mají zkrátka větší know-how na výrobu pečiva, kam krekry řadíme,“ vysvětlila Kůtová. Novinka se bude prodávat ve 100 gramovém balení za doporučenou cenu 24,90 Kč v celé prodejní síti. Co se týká příchutí, nabízena bude v klasické slané a paprikové variantě.
Od července v limitované edici
Kromě nového produktu značka Bohemia uvádí od července do srpna na trh limitovanou edici z raných brambor, kterou nazvala Čerstvě sklizeno. Faktem je, že ze sklizně raných brambor firma vyrábí chipsy pravidelně, nicméně podle Kůtové bylo pro letošek rozhodnuto o lepším marketingovém využití, a tak dostala várka mladých brambor vlastní řadu.
Limitovaná řada se bude prodávat ve vizuálně odlišném balení s příchutěmi čerstvý sýr a jarní cibulka nebo petrželka a olivový olej. „Limitovaná edice rovněž nebude umístěna klasicky v regálu, ale bude speciálně aranžovaná před vstupem do uličky,“ uvedla manažerka značky. Podle Kůtové by řada měla být díky ranosti brambor i lehce chuťově jiná.
Novinka se nemá cenově lišit od klasických balení Bohemia Chips. Firma novou edici marketingově podpoří krátkými tag on spoty s Jiřím Mádlem a Kristínou Svarinskou, se kterými na kampani dlouhodobě spolupracuje.
Firma Internack v roce 2016 utržila 1,37 miliardy Kč, zisk po zdanění byl 24,3 milionu Kč. Výsledky za loňský rok zatím firma nezveřejnila. V Česku Intersnack disponuje továrnou v Choustníku, na výrobu chipsů přitom bere z 80 % brambory od českých farmářů. Kromě Bohemia Chips, které loni prošly redesignem obalů, patří do jejího portfolia také značky Canto, Chio a Pom-Bär.