V úterý 21. ledna 2020 proběhne v pražském kině Atlas další ročník Digiveletrhu, naší každoroční přehlídky, co komunikační agentury chystají na další rok. Agentury i klienti, můžete se hlásit.

Bohemia Chips: Vítězství za příchuť - nivová, houbová, rozmarýnová

Kampaň připravila agentura McCann Erickson ve spolupráci s Petrem Čtvrtníčkem.

Soutěž Vítězství za příchuť značky Bohemia Chips spěje k závěru, porota vybrala tři finálové příchutě (houby, niva, rozmarýn) navržené fanoušky, které jsou od ledna k dostání v obchodech. Nejoblíbenější příchuť bude známa znát v květnu a rozhodne o ní výše prodejů do konce dubna.

Hledání nejlepší příchutě pro nové Bohemia Chips podporuje od loňského září rozsáhlá televizní kampaň. Ta se v březnu vrací na obrazovky TV Nova, Prima TV a TV Barandov, kde poběží až do konce května. Jde tak o nejdelší a nejsilnější televizní podporu v historii značky Bohemia Chips.

Trojici nových chipsů budou k ochutnávce nabízet hostesky zákazníkům v síti řetězců Albert, Billa, Globus a Spar. Milionovou rentu získá ten, kdo absolutně nejprodávanější příchuť navrhl jako první.

Soutěž Vítězství za příchuť provází od loňského roku silná kampaň v televizi a na internetu, v printu podpořená prostřednictvím PR. O nových příchutích se diskutuje také na sociální sítích. Značka Bohemia Chips již více než ztrojnásobila počet svých fanoušků na Facebooku (aktuálně: 31 224).

Během března až května poběží na kanálech TV Nova, Prima TV, TV Barrandov a na internetu (nova.cz, tn.cz, novinky, youtube.com) aktualizovaný spot s novým claimem „Bohemia. Tak chutná domov“.

TV kampaň odstartovala již 1. března a poběží až do konce května. Jde tak o největší a nejdelší podporu Bohemia Chips, která poběží na kanálech tří televizí po dobu 13 týdnů. Za celé období ji minimálně jednou uvidí 8,1 milionu osob a minimálně třikrát celkem 7,5 milionu osob v České republice.