Boj studentů s Al-Gebrou i hrdina VUT baví nejvíc

Náborové spoty univerzit Ostravy a Brna tentokrát porazily komunikaci komerčních firem.

Přinášíme pravidelné týdenní hodnocení nových českých kampaní, a to hodnocení od nejpovolanějších - samotných kreativců a stratégů z tuzemského reklamního průmyslu.

Reklamní katovna za 9. a 10. týden 2021

  1. Action Please: V hlavní roli strojař (56 %)
    značka, klient: Fakulta strojní Vysoké školy báňské – Technické univerzity Ostrava
  2. Filmagix: Hrdina VUT (54 %)
    značka, klient: Vysoké učení technické v Brně
  3. Saatchi & Saatchi: Pohodlí (53 %)
    značka: T-Mobile, klient: T-Mobile Czech Republic
  4. Studio Created: Tiskneme pohodu (38 %)
    značka: Abel, klient: Abel-Computer
  5. Nakupování budoucnosti (37 %)
    značka, klient: Alza.cz

S nabídkou hodnotit obesíláme přes 30 tuzemských kreativců, stratégů a zástupců klientů. Tentokrát hodnotilo 12 katů. Na škále od 0 do 100 %, odstupňované po pěti bodech, každý ohodnotí každou z kampaní, všechna bodování zprůměrujeme do výsledného čísla. K vybraným kampaním můžou experti přidat slovní hodnocení.

1. V hlavní roli opět strojař

Vizuál z letošní vlny kampaně V hlavní roli strojař

Vizuál z letošní vlny kampaně V hlavní roli strojař

Letošní kampaň Fakulty strojní ostravské Technické univerzity opět stojí na myšlence, že strojaři jsou hvězdy hrající hlavní roli v moderním světě. Cílem kampaně je zlepšit vnímání oboru strojírenství, posílit brand fakulty a samozřejmě také nalákat uchazeče ke studiu strojařiny. Nový spot je stejně jako ty loňské inspirovaný světem filmu – tentokrát žánrem fantasy. „Ve videu propojujeme kouzelný svět filmu a strojařiny. Věříme, že spot zaujme hlavně myšlenkou, že kouzla 21. století mají na svědomí strojaři,“ říká režisér spotu a autor námětu Radim Dittrich z Action Please. Loňská náborová kampaň přinesla Fakultě strojní nečekaný 38% nárůst zapsaných uchazečů ve všech stupních studia. Proto se klient rozhodl, že chce v úspěšném náborovém tažení pokračovat. Kampaň se vrátila v lednu zveřejněním nového náborového videa a bude se na sociálních sítích rozvíjet až do začátku dubna, kdy končí první kolo přijímacího řízení. Zároveň agentura Idea Please zapracovala na podobě kampaňové microsite vhlavniroli.cz a ještě více ji přiblížila vzhledu streamovacích platforem. Součástí kampaně je i spot, který zobrazuje válečné scény, ovšem namísto Al-Káidy v něm vojáci bojují s Al-Gebrou. „Myšlenka ztvárnit boj s matikou vznikla na základě odborného průzkumu, jehož výsledky ukazují, že s matikou válčí prakticky každý středoškolák. Proto také potenciální uchazeči váhají s přihláškou na technické obory,“ vysvětluje režisér Radim Dittrich. Kampaň zarezonovala na TikToku, kde dosáhla přes dva miliony zobrazení. V závěrečné fázi kampaně se fakulta kromě komunikace v onlinu rozhodla pracovat i s printy, které rozvezla nejen na střední školy v Moravskoslezském a Olomouckém kraji, ale také do partnerských firem, kde cílí na rodiče.

Jakub HussarFakt že jo! Poetika maturitních videí se definitivně přesunula do reklam na vzdělání. Proč to ale pokaždé musí být popkulturní parodie?
Jakub Hussar (Haze)

Iva Hadj MoussaSpot „boj s matikou“ mě fakt pobavil. Za celou kampaní je vidět spousta dřiny a nadšení na straně tvůrců i zadavatele. A oceňuji taky to, jak je kampaň propracovaná a domyšlená do posledního detailu. I printy se povedly. Super!
Iva Hadj Moussa (McShakespeare)

Vilém RubešObleč poleno, dej mu i jméno, nebude člověk. Vraž tam sovu, přemoudřelou šprtku i pár blesků, nebude trhák. NKP.
Vilém Rubeš

Pavel JechortJako originální to dvakrát není, ale aspoň těch padesát vteřin drží docela dohromady.
Pavel Jechort

Marek ŘíhaPobavilo! Využití známých filmových postav, jako je Harry Potter, nebo tématu válečného filmu se neomrzí, když se to udělá dobře, tady se propojení povedlo a rozpracování na landing page je třešničkou, která na uchazeče musí fungovat.
Marek Říha (Alza.cz)

Tomáš UrbánekMezi sci-fi sérií škol je to pro mě vítěz. Hra na Harryho Pottera mě zas tak nebaví, válka s matikou hodně. I když tu scénu ze školní lavice bych tam nepotřeboval.
Tomáš Urbánek (Triple Bang Agency)

Ivan PeterkaZkratka a vtip se probojovala do žánru školních náborovek, čímž strojaři tento žánr současně posunuli do světa televizní reklamy.
Ivan Peterka (Peppermint)

Petr LaštovkaJó, tady je všechno správně. Navazovačka na loňskou moc pěknou kampaň funguje perfektně i letos. Sametovej hlas profesora lektvarů Severuse mi snad měl ale vykat, což? Tak ale teď nevím, co je lepší. Jestli VUT, nebo TUO? Pro mě remíza, plichta, nerozhodně. Ale skvěle, tleskám, gratuluju!
Petr Laštovka (Kreativní kancl)

Štěpán KleníkJe to geekovsky vtipný. Ty nepotterovský videa mě baví víc. Má to dobrý a zapamatovatelný koncept, který funguje.
Štěpán Kleník (Brainz Studios)

Manuel Prada„Co to bylo?“ – „Dron.“ - „Ron?“ Tohle mě zabilo. Ještě víc než Al-Gebra.
Manuel Prada (Comtech Can)

Ondřej SoučekŠkoda, že se ve spotu neobjevili Šampus Kumbál a Harry Ploter. Pokud chtěli tvůrci spotu říct, že kouzla neexistujou (což je blbost), tak tihle dva by neměli chybět.
Ondřej Souček

Filip HumplKoncept V hlavní roli strojař mi na cílovku seděl. Ta letošní podoba kampaně mi už přijde příliš naivní.
Filip Humpl (Wunderman Thompson)

2. Hrdina VUT zachraňuje svět

Z nové kampaně VUT

Z nové kampaně VUT

Z nové kampaně VUT

Z nové kampaně VUT

Z nové kampaně VUT

Z nové kampaně VUT

Jak bude vypadat naše budoucnost? Na to se ptá nová náborová kampaň Vysokého učení technického v Brně, jejímž ústředním bodem je microsite Hrdina VUT. Hrdinu hlavního videa zasazuje do postapokalyptického světa a ukazuje mu, že díky znalostem a schopnostem získaným na brněnské technice může zlepšit svět. Kampaň je zároveň reakcí na současnou pandemii. Výuka se odehrává ve virtuální realitě a jediní koho hrdina potkává, jsou roboti. V hlavní roli se představuje Tomáš Žilinský, který je hercem Divadla Husa na provázku. S pomocí moderního vybavení pomáhá opravovat rozbité stroje nebo likvidovat černé díry. Virtuální realitu s herními prvky doplňuje i počítačová hra, kterou vytvořili studenti Ateliéru herních médií Fakulty výtvarných umění pod vedením Vojtěcha Vaňka. Spolupracovali Vladimír Kudělka, Natálie Sodomková, Dominik Konečný, Matyáš Mrkus, Barbora Vozábová, David Holubec a Daniel Jenikovský. Web vytvořil Martin Marušák. Grafika ve stylu pixelart odkazuje k herním legendám a postupně hráče zavede na všechny fakulty VUT. S tématem kampaně přišla marketingová specialistka VUT Lenka Gumulec. Natáčení a zpracování kampaně se ujal tvůrce Michal Orsava, který se stal známým díky vtipným virálním videím o Harry Potterovi na Pražském hradě nebo o EETerminátorovi. Většinu kampaně měla na starost společnost Filmagix, na dílčí práce na hlavním videu přizvali autoři studio Epicture. Kampaň doplňují propagační předměty v grafice počítačové hry – ponožky, trička, bloky a tužky. Dva plakáty pak ukazují podobu Fakulty elektrotechniky a komunikačních technologií VUT v postapokalyptické podobě a v budoucnosti. Součástí kampaně jsou také grafiky a gify na sociální sítě a nasazení reklamy na YouTube, Instagram, Facebook a PPC. Microsite obsahuje kromě hlavního videa záběry z natáčení, let’s play video rektora VUT nebo vzkazy studentům. Zároveň se na stránce představují všechny fakulty a ústavy nabízející bakalářské studium. Kromě Fakulty architektury a Fakulty výtvarných studií je možné podávat přihlášky ke studiu až do konce března.

Jakub HussarTrailer na Half Life 4: Hobbit Edition? Některý momenty super, chce to ještě zamakat na úrovni designu a art direction a bude to lábuž.
Jakub Hussar (Haze)

Iva Hadj MoussaKlobouk dolů – tvůrci si s tímhle spotem neskutečně vyhráli. Působí na mě dost chladně, ale to byl asi záměr. Dobrá práce.
Iva Hadj Moussa (McShakespeare)

Vilém RubešAle to je milý! A bylo by to ještě lepší, kdyby to bylo vo fous kratší, kdyby patetický závěr trochu nezněl dutohlavě - a kdyby od první sekundy neviselo v obraze logo VUT. To aby nás nic nepřekvapilo - a značka se náhodou nestala pointou?
Vilém Rubeš

Pavel JechortU třicáté vteřiny jsem definitivně ztratil koncentraci. A víte, proč se reklamy dělají na třicet vteřin, dokonce i méně? Hele to bych bral jako cvičení s grafickým softíkem, jinak nic. Reklamně nemám co posuzovat.
Pavel Jechort

Marek ŘíhaBudoucnost, to je oč tu běží. Pro mě aktuální téma. Nicméně, nejsem úplně cílovka, ale snaha obsáhnout vše, co je teď in, by jako náborovka na uchazeče VUT mohlo fungovat. Provedení má určité rezervy, ale je vidět snaha. Propojení na landing page je udělané dobře a příběh dotahuje.
Marek Říha (Alza.cz)

Tomáš UrbánekTo je podobný, jak s Alzou. Oceňuju snahu, je to efektní, ale nechápu z toho nic moc o studiu na VUT a realitě to určitě neodpovídá. Chtělo by to podle mě líp zapracovat na sdělení. Kdyby to třeba říkalo, že podobně hustý technologický věci mě tam naučej tvořit... A vsadim se, že tu aspoň jednou zazní, že to mělo být kratší.
Tomáš Urbánek (Triple Bang Agency)

Ivan PeterkaNadešel Den zúčtování, je třeba zachránit svět. To mi přijde fajn, ale proč během filmu dělat reklamní pauzu a začít listovat skripty? Jak dokazují strojaři z Ostravy, není to vyloženě nutné.
Ivan Peterka (Peppermint)

Petr LaštovkaJó! Tohle je ono! Pro náborovky VUT mám totální slabost. A letos je to naprostá paráda. Miluju hlášku: „Kašlem na metro, tohle nemají ani Pražáci!“ Tak tuhle kampaň taky nemají ani Pražáci. Ale VUT. Dávám vám kilo!
Petr Laštovka (Kreativní kancl)

Štěpán KleníkNěkdo se u toho skvěle bavil a to stačí. Když si sami studenti udělají promo a je vidět jejich práce, není lepší prezentace školy. Je to trochu obsahový overkill, ale to nevadí.
Štěpán Kleník (Brainz Studios)

Manuel PradaTakže až do roku 2059 nevyplivne VUT žádný dost dobrý absolventy? Možná za to bude moct tahle kampaň.
Manuel Prada (Comtech Can)

Ondřej SoučekJezdci apokalypsy z VUT? Tak jo, já s váma hraju, i když asi nejsem cílovka. Ale už dávno neplatí pořekadlo jednoho šéfredaktora ze zpravodajství České televize, že jsou špatné reportáže a pak ty z Brna. Ne, ne. Brno jede a já vám tam fandim.
Ondřej Souček

Filip HumplNe že by to tady už nebylo, ale stejně oceňuji provedení a hlavně celou ideu. Narozdíl od Alzy zde budoucnost vidím - je v mladých vzdělaných hlavách...
Filip Humpl (Wunderman Thompson)

3. T-Mobile razí pohodlí

T-Mobile: Pohodlí (Saatchi & Saatchi)

T-Mobile: Pohodlí (Saatchi & Saatchi)

T-Mobile: Pohodlí (Saatchi & Saatchi)

T-Mobile: Pohodlí (Saatchi & Saatchi)

T-Mobile: Pohodlí (Saatchi & Saatchi)

T-Mobile: Pohodlí (Saatchi & Saatchi)

T-Mobile: Pohodlí (Saatchi & Saatchi)

T-Mobile: Pohodlí (Saatchi & Saatchi)

T-Mobile: Pohodlí (Saatchi & Saatchi)

T-Mobile: Pohodlí (Saatchi & Saatchi)

Od začátku března do konce dubna běží první letošní velká marketingová kampaň mobilního operátora T-Mobile. Využije televizi, internet a prodejny a propaguje výhody mobilní aplikace Můj T-Mobile. „Mobilní aplikace Můj T-Mobile se velmi dobře zabydlela v chytrých telefonech našich zákazníků. Používá ji sedm z deseti tarifních zákazníků se smartphonem z řad domácností,“ říká Ladislav Báča, manažer značky a marketingové komunikace T-Mobile. „V kampani chceme ukázat na jednoduchých příkladech, jak si lidé s její pomocí mohou usnadnit život. Vše potřebné vyřídí kdykoliv a odkudkoliv přímo na displeji svého chytrého telefonu, nemusí už chodit do prodejny nebo volat na infolinku.“ Za kreativou stojí agentura Saatchi & Saatchi. Režie spotu se ujalo duo Wolfberg – Přemek Ponáhlý a Jan Kalvoda. Produkci zajistila Creative Embassy, plánování a nákup médií jako tradičně Mediacom Prague.

Jakub HussarFolkový refrén „ná-ná-ná-na-na-ná-ná“ trefně ilustruje komplexitu kreativy T-Mobile spotů posledních let.
Jakub Hussar (Haze)

Iva Hadj MoussaVýběr písně parádní, ale s těžkým srdcem musím konstatovat, že originalita konceptu nedosahuje obvyklé úrovně kreativity agentury. Saatchi má holt laťku nastavenou dost vysoko. Vidíme tedy spoustu vizuálních klišé (žárovičky, svíčky, upíjení nápoje z plecháčku), slovo pohodlí na louce... kolik podobných spotů na různé pojišťovny, banky a čokoládové bonbóny už jsme viděli? Ten konec, kde rodina zpívá v autě, je navíc takový protivně přeslazený. Kreativcům ale nelze upřít vynikající cit pro výběr songu. To udělá fakt hodně.
Iva Hadj Moussa (McShakespeare)

Vilém Rubeš„Už jsme se dohodli, / největší pohodlí / je lahvové pivo doma,“ rýmoval kdysi průmyslový škrabák za socialismu. A v téhle kampani jsou podobně odvážní a ambiciózní. Navíc za frázi „z pohodlí domova“ by se už mělo začít dávat copywriterům klávesnicí přes hlavu. Takový hodně zpohodlnělý průměr.
Vilém Rubeš

Pavel JechortPísnička je samozřejmě dobrá, jinak jen thymolinový, těžko uvěřitelný standard.
Pavel Jechort

Marek ŘíhaTaková ta t-mobilovská klasika. Neurazí, ale už tolik nebaví jako dřív. Navíc, tady se mi to sdělení v těch situacích ztrácí, neodnáším si ve finále nic. V printu to samé, navíc řvou na mě „pohodlí“, ukazují mi „pohodlí“, vysvětlují, co je pohodlí, proč? Já vím, co je pohodlí.
Marek Říha (Alza.cz)

Tomáš UrbánekMám rád spoty, kde všechno řekne hudba. A proto se mi líbí i tenhle. Jinak k tomu není moc co říct. Je vidět, že tak nějak vědí, co dělaj, a maj na to budget i dobře vybudovanou značku. I ta typografie ve vizuálech mi přijde nápaditá. Jediné, co mě na tom děsí, že způsob, jak uklidnit děti, je navýšit jim data. Tuhle scénu bych si asi odpustil.
Tomáš Urbánek (Triple Bang Agency)

Ivan PeterkaT-Mobile si dává přestávku, pohodlně odpočívá, ale popravdě, může si to dovolit, ostatní týmy jsou pořád ještě daleko.
Ivan Peterka (Peppermint)

Petr LaštovkaTo je jak z nějakýho sci-fi filmu. Ty lidi tam normálně cestujou, dovolenkujou, mají se pěkně a pohodlně. Taková hezká kampaň na očkování. Ale ono ne, ono je to na T-Mobile. No tak jó.
Petr Laštovka (Kreativní kancl)

Štěpán KleníkJa si z toho beru informaci, že T-Mobile doteď neměl řešení, s kterým si jednoduše můžu nastavit služby.
Štěpán Kleník (Brainz Studios)

Manuel PradaMobilní data jako moderní dětskej roubík? To je pohodlí, ale není to v pohodě. Obecně mi v těch vychillenejch scénách něco nesedí – jo... ten telefon!!!
Manuel Prada (Comtech Can)

Ondřej SoučekZeptal jsem se jedněch studentek (bylo jim 19 až 22 let), jestli znají písničku z téhle reklamy, jestli znají skupinu Buty, jestli viděli film Jízda a jestli jim něco říká jméno Jan Svěrák. Těch studentek bylo pět a celkově řekly dvacet pětkrát ne. Vytrhl jsem si šedivý chlup, co mi vyrostl na hrudním koši, a jenom si krátce povzdechl. Bože, až tak jsem zestárl? Jinak tohle je moje mládí a já zůstávám u T-Mobile, protože tam mně rozumí.
Ondřej Souček

Filip HumplDobrý příklad toho, že až 80 % dojmu z reklamy dělá zvuková složka.
Filip Humpl (Wunderman Thompson)

4. Abel si připomíná 30 let existence

Abel: Tiskneme pohodu

Abel: Tiskneme pohodu

Abel: Tiskneme pohodu

Abel: Tiskneme pohodu

Aktuální kampaň Tiskneme pohodu připomíná 30. výročí tiskařské značky Abel. Cílem kampaně je oslovit nové zákazníky se sdělením, že firma poskytuje komplexní tiskové služby, a stávajícím zákazníkům dát vědět, že značka je zde už 30 let a teď prošla rebrandingem. Reklamní spot - vůbec první v historii zmíněné firmy  - vytvořili kreativci stojící za úspěšným internetovým seriálem Skoro na mizině. Režisér Vladimír Skórka zfilmoval scénář, který napsal scénárista Martin Šimiček. Společně vytvořili „velké tiskové drama“ z prostředí běžné firmy. „Potřebovali jsme industriální halu, takže jsme natáčeli v Ostravě v oblasti Dolních Vítkovic. V příběhu se nebozí tiskaři snaží opravit své stroje, které jim už dlouhou dobu způsobují potíže a vrásky na čele. Pak ale přijde někdo, kdo jim dá napít čisté vody. Někdo, kdo je zachrání - tím je náš hrdina Abelman,“ přibližuje režisér Skórka.

Jakub HussarZbytečně dlouhá verze, sesekat na třicítku by tomu sakra pomohlo. Trochu mi to evokuje žánrové maturitní videoklipy z prvopočátků mé vlastní filmařské kariéry.
Jakub Hussar (Haze)

Iva Hadj MoussaMá to nápad, drama a vtip. Printy by však mohly vypadat podstatně lépe.
Iva Hadj Moussa (McShakespeare)

Vilém RubešSvatej Jene z Boha, proč? To jste rozmrazili z devadesátek, kdy se podobně blbě patetický, zpomalený, rádobyvýznamový prázdnoty točily, protože holt do Čech tehdy dorazilo Apple 1984? Jako parodie dobrý, jinak NKP. Moment, kdy mezi šediváky přichází mlamoj s kšandama, aby jim ukázal, jak na to, mě vrátil do roku 1993, kdy jsme točili instantní polévky Vitana s podobným týpkem. A tady nechybí ani přípitek, další devadesátková rekvizita. Třicet let si v Abelu vystačili bez televizní reklamy - a takhle si to pohnojili.
Vilém Rubeš

Pavel JechortProč je to tak dlouhý, když to nemá žádnou myšlenku? Tady chce snad teďka každej točit postapokalyptické serály pro Netflix, nebo co?
Pavel Jechort

Marek ŘíhaDramatický začátek, sekvence „vtipných“ záběrů a pak se to táhne až na zvláštní šroubované spasitelské vyvrcholení. Dlouhá stopáž tomu bohužel vzala tempo a za normálních okolností bych to nedokoukal. Navíc, pokud to má být akviziční kampaň, v boji o pozornost to spot nevyhraje. V printu je už lepší, chlapík je sympaťák a malá „tisková“ kopie Air Bank nevadí, jen mi zase chybí jasné sdělení, co Abel přesně dělá, něco kolem tisku a tiskáren? Stačí to?
Marek Říha (Alza.cz)

Tomáš UrbánekTo je slušná sci-fi série. Pro mě je tohle ale rozhodně vítěz. Možná se projevuje role zkušeného režiséra, možná jednoduchost scénáře. Ale tady to udrželi, aby to nikam neulítlo a sdělení je naprosto jasný.
Tomáš Urbánek (Triple Bang Agency)

Ivan PeterkaApple a Abel. Inspirace je zjevná, ale po takovém entrée bych čekal větší 3D efekt, než 30 let pohody. Skoro bych řekl, že ten spot má třicet let zpoždění.
Ivan Peterka (Peppermint)

Petr LaštovkaJo, takže teď už můžeme u reklam psát: „od tvůrců jiné reklamy přinášíme tuhle reklamu“. Líbí se mi transformace z rozšafného loga Abelu do moderního střihu. Tenhle vizuální styl je i v samotném spotu hezky propsaný. Ale proč hlásáte, že tisknete pohodu? To slovo je tak strašně nadužívaný, že ho říkají od úchyláků z dokumentu V síti po účetní firmu, která vám připraví daně. Změňte to, prosím.
Petr Laštovka (Kreativní kancl)

Štěpán KleníkJežíšku, panáčku, to je vyndaný! Ptám se, jestli potřebují takové drama? Ale spíš to vypadá, že si chtěli udělat po 30 letech radost a že na to mají.
Štěpán Kleník (Brainz Studios)

Manuel PradaHahaha. Lepší by bylo, kdyby při tisku scénáře došel papír.
Manuel Prada (Comtech Can)

Ondřej SoučekMyslel jsem si, že je to upoutávka na konec světa, ale když si připíjej šampaňskym, tak to asi tak nebude. Já myslim, že je hlavní, aby se pobavili ředitel a zaměstnanci, a to se snad povedlo.
Ondřej Souček

5. Alza.cz ukazuje nakupování budoucnosti

Největší český internetový obchod Alza.cz spouští reklamní kampaň založenou na novém kreativním konceptu. Maskot Alzák v ní opět o něco dospěl a zve zákazníky k nákupům budoucnosti. Celá kampaň je koncipována ve futuristickém stylu, který má přiblížit inovace firmy a její vizi Objednání myšlenkou, doručení teleportem. Představuje svět budoucnosti, kde Alza.cz využívá ty nejlepší technologie pro spokojenost zákazníka. Futuristický koncept vytvořil interní kreativní tým Alzy. Cílem je komunikovat hlavní výhody, které zákazníkům nákup na Alze nabízí. Hlavní spot uvádí do nového světa a představuje klíčová témata, jimiž jsou rychlost doručení a šíře produktového portfolia. Současně bude firma využívat kratší spoty určené pro komunikaci jednotlivých služeb. V první vlně se zaměřila na AlzaBoxy a jednoduchost vyzvednutí objednávky.

Jakub HussarCo je tedy „tajemstvím naší rychlé dopravy?“ To už se ze spotu nedozvíme.
Jakub Hussar (Haze)

Iva Hadj MoussaPřiznám se, že jsem si na zeleného mužíka zvykla natolik, že už mě ani neobtěžuje. Zároveň jako by šel mimo mě, kdykoliv vidím nějaký spot na Alzu, přepínám a nevnímám. Líbí se mi snaha tvůrců, že nepolevují ve snaze Alzáka někam tzv. posunout.
Iva Hadj Moussa (McShakespeare)

Vilém RubešFunguje to, nepřekvapí to. Vlažné je to.
Vilém Rubeš

Pavel JechortVýrazně mi tam chybí přesně ta část, kde se sliby potvrzují důkazem. Rozvoz pomocí robotů s fúzním pohonem to není, naprosto tvrdý přechod na vendorský tag-on už vůbec ne.
Pavel Jechort

Tomáš UrbánekV rámci značky je to ok. Obsahově mi to ale moc nesedí. Alza sice ukazuje nakupování budoucnosti, ale ukazuje sci-fi s létajícíma robotama. To si může vymyslet každá značka a o její nabídce to nebude nic říkat, protože to nemá nic společného s realitou. Oproti tomu AlzaBox je realita naprostá, ale to už pro mě není moc nakupování budoucnosti. Být Alzou, schovám si tenhle koncept na moment, kdy bude chtít představit nějaký nový, skutečný postup při nakupování.
Tomáš Urbánek (Triple Bang Agency)

Ivan PeterkaAlza by zřejmě chtěla, ale nedaří se ji přeskočit svůj zelený stín. A minimálně textařsky by na to měla, když se podívám na její reklamy v metru. Je třeba zabít... představu o nenahraditelnosti Alzáka.
Ivan Peterka (Peppermint)

Petr LaštovkaA můžu se zeptat? To oddělení, kde ty výrobky testujou, to je opravdický, nebo jako? Páč chápu, že Alzák prezentuje Alzaboxy jako inovaci a součást nakupování budoucnosti. Ale ty Alzaboxy už tady jsou, tak to chápu, to fixuju. Ale proč by mě mělo oslovit virtuální oddělení testování, to jsem nějak nepobral. Asi mám slabší den. Jinak jako jó.
Petr Laštovka (Kreativní kancl)

Štěpán KleníkNepředpokládám, že má Alza autonomní roboty na přepravu, ani že testují všechny výrobky. Ale je to úplně jedno, o čem to je a co Alzák říká. Hlavně že existuje! Bude mít Alzák večerníček?
Štěpán Kleník (Brainz Studios)

Manuel PradaAlzák zotročuje gang Eviček z Wall-E. Okay?! Chybí mi tam human touch. Opravdu je „robot tested“ něco, co chceme?
Manuel Prada (Comtech Can)

Ondřej SoučekDokud na nás bude z televize koukat svatá trojice Zeman, Babiš, Alzák, máme pořád šanci, že přežijeme. Jakmile to jeden z nich vzdá, nastane chaos a budou se dít věci, s nimiž se naše roztomilá pandemie nedá srovnávat. Takže přestaňme na ně nadávat, ještě to může být o dost horší.
Ondřej Souček

Filip HumplVše na jednom místě, otestované a rychle doručené. To je naše současnost. A v čem je ta budoucnost?
Filip Humpl (Wunderman Thompson)

Chcete-li nechat ohodnotit svou novou reklamní produkci, vyplňte rodný list kampaně a spolu s odkazy na spoty či vizuály v dostatečném rozlišení odešlete na ondrej@aust.cz.