Pozor: jitřní newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat pouze v pondělí.

Boleslavské Bondy má nové logo a vizuál od TWDC

Agentura TWDC Prague Petra Sznapky zvítězila v tendru na kreativní agenturu, který vypsalo obchodní centrum Bondy Mladá Boleslav skupiny CPI Property Group. TWDC v průběhu léta dokončila tvorbu nového loga, manuálu k němu, vizuálního stylu a komunikačního konceptu pro období dalších dvou let. Do praxe bylo nové logo a vizuály uvedeny v listopadu. Pracoval na nich creative shop Brandfathers, který letos přešel pod křídla TWDC a jenž už s agenturou pracuje pro Olympii Teplice.

Nové logo nákupního centra Bondy

Nové logo nákupního centra Bondy

Dosavadní logo nákupního centra Bondy

Dosavadní logo nákupního centra Bondy

“Management CPI a Bondy si zvolil spolupráci s TWDC Prague na základě našich dosavadních zkušeností z oblasti retail marketingu a na základě dosavadní práce pro podobně zaměřená obchodní centra v Česku, stejně jako na základě specifického uchopení zadání,” uvedl Petr Sznapka. 

Agentura TWDC Prague bude pro Bondy dva roky zajišťovat kompletní kreativní servis, tvorbu komunikačních vizuálů, včetně analytických a poradenských služeb. Agentura pro Bondy vytvořila také nový aspirativní vizuální styl, který by měl líp korespondovat se zacílením obchodního centra.

Nové logo a vizuál nákupního centra Bondy

Nové logo a vizuál nákupního centra Bondy

Nové logo a vizuál nákupního centra Bondy

Nové logo a vizuál nákupního centra Bondy