Bombičky SodaStreamu nově bude možné vyměnit v drogeriích Teta

Na Apríla se distribuční síť novodobého sifonu rozroste o pětinu, na víc než 3.000 míst.

SodaStream

Bombičky SodaStream

V kontextu současné situace má až symbolický rozměr plánované rozšíření distribuční sítě SodaStream o stovky nových prodejních míst. Tento původně izraelský prodejce výrobníků sodovky, dnes součást skupiny PepsiCo, totiž dobývání českého trhu začal za minulé ekonomické krize a nyní se domluvil se sítí drogerií Teta na zalistování své nabídky do 543 prodejen této sítě. Od 1. dubna tak bude možné nezbytné bombičky s potravinářským plynem CO2, která naperlení vody umožňuje, vyměnit už na víc než 3.000 autorizovaných míst. „Tím se počtem poboček přiblížíme České poště,“ poznamenává Michal Panis, manager značky SodaStream.

Firmě dnes v dalším rozvoji pomáhá celosvětové tažení proti plastu a PET lahvím, což je zároveň dlouhodobě jeden z aspektů, na němž SodaStream staví svou komunikaci. V ní se značka dlouhodobě navážela do největších producentů PET obalů jako Coca-Cola nebo Pepsi. Právě Pepsi jej v roce 2018 převzala.

Na český trh značka vstoupila v roce 2008, a to prostřednictvím distribuční společnosti Fast ČR, která u nás zastupuje mimo jiné značky Sencor, Sage, Philco Maxell, Lamart, Casio či BaByliss, ale také provozuje síť prodejen Planeo Elektro. Na trhu prorazila díky tehdejší strategii soustředit se na prodej prostřednictvím menších prodejců elektra, kteří v alternativní „ne-elektro“ nabídce viděli příležitost, jak si vylepšit své příjmy v tehdy špatných krizových letech. Už o dva roky později, v čase nejhlubší ekonomické krize, se z novodobého sifonu stal hit Vánoc.