Prodejce nábytku, dekorací a potřeb do domácnosti Bonami ze skupiny Miton rozšiřuje své prodejní kanály a vedle dosavadního prodeje přes internet přichází s první kamennou prodejnou. Ta se otevírá v Praze na Černém Mostě a Bonami ji sdílí s prodejcem Prospánek. Z celkové plochy 800 čtverečních zabírá Bonami čtvrtinu, tedy 200 metrů čtverečních. Prodejce za uplynulé dva měsíce zaznamenal růst srovnatelný s předvánoční sezónou a hlásí další investice, třeba 20 milionů Kč do rozšíření skladu.
„V aktuální situaci je vstup offlinu možná trochu nečekaný, z našeho pohledu jde však o součást dlouhodobé strategie a vnímáme jej jako velkou příležitost. Jde nám především o to, aby měli zákazníci možnost si co nejvíce našich produktů reálně osahat a přesvědčit se o jejich kvalitě. Kamenná prodejna je navíc jedním z řešení, jak propojit zákaznickou zkušenost napříč různými prodejními kanály,“ říká š=f Bonami Pavel Vopařil. „Hlavním cílem je v offline co nejlépe odprezentovat šíři sortimentu, kterou nabízíme online,“ doplnil. Prodejce na webu nabízí 60.000 produktů, z nichž má polovinu skladem. V prodejně bude jen zlomek, provozovna má sloužit jako místo pro konzultace, reklamace či vracení zboží.
S českým prodejcem Prospánek.cz chce Bonami dál expandovat. „Máme 70 prodejen ve čtyřech zemích, kde působí i Bonami,“ uvádí majitel sítě Ludvík Machala. „Partnerství s Bonami vnímáme jako strategické propojení silných offline a online hráčů, kteří se prolínají sortimentně a zároveň nachází synergie v prodejních kanálech.“ Další prodejny Bonami mají v Praze a v Brně, pak postupně i na dalších trzích, kde Bonami působí, primárně v Bratislavě a Budapešti.