Televize Prima změnila svůj bulvární web Prima Style na Lajk.cz, se zaměřením na youtuberskou scénu. Rebranding následuje poté, co na Prima Style v návštěvnosti vedly už ne celebrity, ale právě youtubeři. Nový web následuje zahraniční 9gag či Ladbible, cílí na mladé, řídí ho Milan Rozšafný.

Boomerang a Mediaforce tvoří inzertní pool

Magazíny, které Boomerang Publishing a Mediaforce produkují na zakázku nebo ve vlastní režii, tisknou celkem 1.275.000 kusů na vydání. Zahrnuje to i nové časopisy 360° a Drink.

Inzerci za Boomerang Publishing bude prodávat Marek Hammerschmied

Inzerci za Boomerang Publishing bude prodávat Marek Hammerschmied

Vydavatelé firemních časopisů Boomerang Publishing a Mediaforce budou inzerci ve svých titulech prodávat společně. Od 7. září začnou inzerentům nabízet vlastní tematické balíčky. Ty zahrnou tituly vlastní (Motohouse, Pařížská street, Watch It!, chystané Drink360°) i ty vyráběné na zakázku pro různé firmy (Audi Magazín, ČiliChilli, ČSA Review, Das Auto. Magazín, Liška, Mazda Revue, Mercedes-Benz MagazínRezident). Celkový počet jejich výtisků na vydání činí 1.275.000 kusů.

Zadavatelé reklamy tak mohou inzerovat v magazínech, které samotné slouží jako propagace konkrétních značek – z automobilových jde o Audi, Volkswagen, Mazda, dále pak Vodafone či ČSA. „Firemní magazíny dnes mají v komunikaci značek nezastupitelnou roli a objevuje se v nich podobně kvalitní a originální obsah jako u klasických komerčních magazínů,“ prohlašuje Marek Hammerschmied, obchodní ředitel Boomerangu.

„Nabízíme garanci skutečné minimální čtenosti, celkového počtu distribuovaných výtisků s jasně definovanou cílovou skupinou,“ dodává Lenka Maureryová, managing director Mediaforce.