V materiálech pro reklamní festivaly stačí vyplnit následující tři položky, doložit fotodokumentací či videem a další práce se může proslavit a ukázat ostatním, jak se dělá chytrá reklama a jak se inovativně využívají stávající média.
Zadání: Zvýšit povědomost o informačním portále pro sázkaře Tipování.cz.
Řešení: Najali jsme sportovní komentátorskou celebritu Míru Bosáka a trenéra-komentátora-experta Vladimíra Táborského, aby nám zinscenovali off record rozhovor, který bude komentovat dění nejen na hřišti, ale v celé Gambrinus lize. Vše muselo působit věrohodně, protože jsme chtěli, aby se celá věc šířila virálně.
Výsledek: Po týdnu přes půl milionu zhlédnutí na YouTube. Všichni návštěvníci viděli záznam off record a v pravém horním rohu obrázku, po dobu – 6,5 minuty, naší website tipovani.cz. K tomu PR, WOM, … v hodnotě milionů. Povědomost o značce se zvýšila zhruba o 429 %. Výdaje ve srovnání s přínosem pro značku takřka nulové.
Jestli to tak doopravdy bylo a jestli se někde takováto přihláška v kreativní nebo efektivní soutěži objeví, to opravdu nevím. Troufnu si tipnout 1:10, že ne. Pokud ano – BRAVO!
Ať už to bylo jakkoli, takhle nějak se to má doopravdy dělat…