Marketingová agentura Brain One, která stojí za skupinou Brain Family, startupem zaměřeným na online terapii Hedepy nebo brandingem Dvojek z CZC.cz, po sedmi letech na trhu mění svůj název na YYY Agency i doménu na yyy.cz. Současný CEO Lukáš Krčil se posouvá do role leadera skupiny YYY Family (předtím Brain Family) a Hedepy. Novou ředitelkou agentury se stává její dosavadní account directorka Adéla Červínová. Po letech spolupráce přibývají i noví partneři ve firmě – HR business partner Michaela Mundlová a kreativní ředitel Marek Linhart.

Logo nové agentury YYY
„Za sedm let jsme se na českém trhu stali agenturou, které lidé volají, když potřebují postavit značku. A posouváme se pořád dál. Před třemi roky jsme založili skupinu agentur Brain Family, loni online psychoterapii Hedepy a v expanzi budeme pokračovat. Právě proto jsme se rozhodli upustit od slova ‚brain‘, které v názvu využívá více značek u nás i v zahraničí a stáváme se YYY Agency, která patří do YYY Family. Název nám do budoucna umožní lépe komunikovat naši unikátnost a zajistí ochranitelnost i nad rámec českého trhu,“ říká spoluzakladatel a dosavadní CEO Krčil.
Do vedení YYY Agency čela nastupuje Adéla Červínová. Ta má za sebou 10 let působení v obchodních a client service odděleních PR a mediálních agentur a skoro dva roky strávila v Brain One jako account director. Na pozici CEO vystřídá Lukáše Krčila, který se zaměří převážně na růst samostatného projektu Hedepy, a dále bude dohlížet na vývoj YYY Family jako celku. „Pro naši kulturu i filozofii bylo vždycky přirozené pokládat nejdřív na ty správné otázky a až pak začít tvořit produkt nebo komunikaci. I proto jsme zvolili název YYY, anglicky Why Why Why, a ve vizuální identitě postavili Y z vítězného stupínku, který figuroval v našem předchozím logu,“ komentuje rebranding nová ředitelka Červínová.

Lukáš Krčil a Adéla Červínová
V agentuře, která loni získala 22 nových klientů, se stávají partnery klíčoví lidé z managementu, kteří výrazně pomohli k růstu YYY v posledních letech. Společníkem se tak stává dosavadní kreativní ředitel Marek Linhart a Michaela Mundlová, HR business partner, která stojí za vybudováním celého týmu a bude se podílet i na personálním růstu agentur ve skupině.
Změnu názvu a identity doprovází kampaň. Kromě osobní komunikace s klienty a stránky na webu yyy.cz je důležitým nástrojem pro představení nové identity také spot, který vysvětluje vznik názvu YYY a loga YYY.
„Přes sedm let pokládáme zvídavé a provokativní otázky. Je to naše podstata. Filozofie, která se nemění. Důvod, proč se CZC.cz stalo Dvojkami a proč má být Direct konečně normální pojišťovna. Proto jsme se rozhodli pro nový název, který ponesou všechny naše firmy – YYY Agency, YYY Family a YYY Ventures,“ uzavírá strategy director a spoluzakladatel Martin Zdražil.

Prezident Pavel uvedl vlastní podcast Podhradí, otázky pokládá Michal Půr

Šéf TV Nova Daniel Grunt: „Není reálné, aby vznikl Czechflix. Může jím být Voyo“

TV Seznam uvádí vlastní seriál „o ukrutně statečných myslivcích“ Revír
