Brain One ustavila tři týmy, přesídlila do Bubenče

Tým agentury Brain One

Tým agentury Brain One

Marketingová agentura Brain One od ledna letošního roku zvítězila ve čtyřech z pěti tendrů, jichž se účastnila, a zařadila díky tomu do svého portfolia klienty Unilever, Astrid, Mondelez a belgickou centrálu bister Panos. V prvním letošním čtvrtletí přitom agentura meziročně zvýšila obrat o 90 %, když realizovala 20 strategických a 12 kampaňových projektů, celkový objem včetně produkčního rozpočtu tak přesáhl 13 milionů Kč bez DPH.

Kvůli vyššímu počtu klientů přibrala Brain One celkem osm lidí z jiných agentur a upravila svou strukturu. „Rosteme, aby se náš tým mohl specializovat a odvádět kvalitnější práci,” komentuje šéf a spolumajitel Lukáš Krčil. „Ve 20 lidech jsme museli kompletně změnit vnitřní systém práce a strukturu firmy. Soustředíme se na propojování výzkumu, strategie a kreativní komunikace pod jednou střechou, abychom dokázali značkám pomáhat na cestě od ideje až po obchodní výsledky. Za tímto účelem vznikly tři samostatné, úzce spolupracující týmy,“ přibližuje.

Nová struktura zahrnuje strategický tým pod vedením Romana Zámečníka, kreativní tým pod dohledem Marka Linharta, a tým account managementu řízený Krčilem. Změnilo se i sdílo. Firma se v lednu přestěhovala ze Smíchova na Prahu 6 do téměř trojnásobně větších prostor o rozloze 300 metrů čtverečních.

Agentura začala nově z Česka pokrývat i zahraniční trhy. Pro belgický Panos implementuje strategii a dodává kampaně. Pro GS Pharmaceuticals dodává kampaně pro Slovinsko a Německo. Současně pátým rokem pokračuje ve spolupráci s CZC.cz, čtvrtým s Vivantis a třetím se značkami Direct a Isover. Od loňska má Brain One podíl v audiovizuální agentuře Bumerang.film a v grafickém studiu Spoj.se. Letos plánuje akvizici dalších agentur, z vlastních peněz.

Sdílejte