Brain One vyrostla o 70 %, očekává rok stabilizace

„Letos chceme růst výrazně zpomalit a zaměřit se na posouvání kvality služeb a interního týmu. Novinkou bude taktický tým,“ popisuje letošní plány agentury její šéf Lukáš Krčil.

Projekty Brain One v roce 2019

Projekty Brain One v roce 2019

Marketingová agentura Brain One dosáhla za uplynulý rok 2019 obratu 25 milionů Kč (bez DPH). Jedná o nárůst 70 % oproti roku 2018. K tomu agentuře pomohly zejména pokračující spolupráce s Direct pojišťovnou a skupinou e-shopů Mall Group, stejně jako nové mezinárodní projekty s firmami Green Swan a Mondelez. Portfolio agentury se loni rozrostlo o 13 nových klientů - jsou to Modrá pyramida, Astrid, Invia, V-podlahy, Sulko nebo Devinn.

Agentura v předchozím roce realizovala 40 strategických projektů a 25 kampaní. Ziskovost na projektech se i přes zvýšené investice dovnitř firmy udržela v průměru nad 10 %.

„Rok 2019 byl pro agenturu klíčový z hlediska strategických investic,“ komentuje výsledky šéf Brain One Lukáš Krčil. „Největší díl putoval do přesídlení a vybavení našich prostorných kanceláří na Praze 6. Díky tomu jsme mohli náš tým rozšířit o dalších sedm profesionálů na aktuální počet 25. To nám umožňuje mít v agentuře čtyři plnohodnotné týmy a propojovat tak account, strategii, kreativu a taktickou komunikaci.“

Nové kanceláře Brain One v historické vile v pražské Bubenči

Nové kanceláře Brain One v historické vile v pražské Bubenči

Mezi nejdůležitější nové lidi v agentuře patří art director Barbora Balgová, která loni přišla z Triadu, a senior account manager Adéla Červínová, která přestoupila z mediální agentury Médea. Podstatný byl také vstup Lukáše MusilaTomáše Charouze do strategického oddělení Brainu.

Vedení agentury Brain One

Vedení agentury Brain One

“Vizi, kterou jsme si na začátku před pěti lety vytyčili, jsme prakticky naplnili. Společně s naší skupinou agentur Brain Family jsme dorostli do střední velikosti, v níž spolupracuje přes 40 lidí. Letos chceme svůj růst výrazně zpomalit a zaměřit se na posouvání kvality služeb a interního týmu dopředu. Novinkou tohoto roku bude taktický tým. Ten rozšíří naše portfolio v oblasti digitálních a retail kampaní,“ přibližuje devětadvacetiletý Krčil.

Sdílejte