Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Brain One vyrostla o 70 %, očekává rok stabilizace

„Letos chceme růst výrazně zpomalit a zaměřit se na posouvání kvality služeb a interního týmu. Novinkou bude taktický tým,“ popisuje letošní plány agentury její šéf Lukáš Krčil.

Projekty Brain One v roce 2019

Projekty Brain One v roce 2019

Marketingová agentura Brain One dosáhla za uplynulý rok 2019 obratu 25 milionů Kč (bez DPH). Jedná o nárůst 70 % oproti roku 2018. K tomu agentuře pomohly zejména pokračující spolupráce s Direct pojišťovnou a skupinou e-shopů Mall Group, stejně jako nové mezinárodní projekty s firmami Green Swan a Mondelez. Portfolio agentury se loni rozrostlo o 13 nových klientů - jsou to Modrá pyramida, Astrid, Invia, V-podlahy, Sulko nebo Devinn.

Agentura v předchozím roce realizovala 40 strategických projektů a 25 kampaní. Ziskovost na projektech se i přes zvýšené investice dovnitř firmy udržela v průměru nad 10 %.

„Rok 2019 byl pro agenturu klíčový z hlediska strategických investic,“ komentuje výsledky šéf Brain One Lukáš Krčil. „Největší díl putoval do přesídlení a vybavení našich prostorných kanceláří na Praze 6. Díky tomu jsme mohli náš tým rozšířit o dalších sedm profesionálů na aktuální počet 25. To nám umožňuje mít v agentuře čtyři plnohodnotné týmy a propojovat tak account, strategii, kreativu a taktickou komunikaci.“

Nové kanceláře Brain One v historické vile v pražské Bubenči

Nové kanceláře Brain One v historické vile v pražské Bubenči

Mezi nejdůležitější nové lidi v agentuře patří art director Barbora Balgová, která loni přišla z Triadu, a senior account manager Adéla Červínová, která přestoupila z mediální agentury Médea. Podstatný byl také vstup Lukáše Musila a Tomáše Charouze do strategického oddělení Brainu.

Vedení agentury Brain One

Vedení agentury Brain One

“Vizi, kterou jsme si na začátku před pěti lety vytyčili, jsme prakticky naplnili. Společně s naší skupinou agentur Brain Family jsme dorostli do střední velikosti, v níž spolupracuje přes 40 lidí. Letos chceme svůj růst výrazně zpomalit a zaměřit se na posouvání kvality služeb a interního týmu dopředu. Novinkou tohoto roku bude taktický tým. Ten rozšíří naše portfolio v oblasti digitálních a retail kampaní,“ přibližuje devětadvacetiletý Krčil.