Proč děláme web, denní newsletter, týdenní Katovnu a nově též měsíční souhrny? Poslechněte si.

Brainz chystají nový web Škody Transportation

Design a strukturu nového webu využije také dalších 15 dceřiných společností ze skupiny.

Návrh webu pro Škodu Transportation

Návrh webu pro Škodu Transportation

Kreativní studio Brainz Disruptive vyhrálo tendr na nové webové stránky pro výrobce vozidel pro městskou a veřejnou dopravou, skupinu Škoda Transportation. Design a struktura webu Škoda Transportation, který momentálně vzniká, bude aplikována také na dalších 15 dceřiných společností.

„Webová prezentace je pro nás ohledně posilování značky jedním z nejdůležitějších nástrojů a rozhodli jsme se tak pro jeho generační obměnu,“ uvádí Milan Kosař, ředitel korporátní komunikace a marketingu Škoda Transportation.

„V rámci našeho návrhu jsme neřešili jen web, ale kompletní digitální ekosystém. Podívali jsme se na to, jak si Škoda Transportation stojí na internetu obecně, ať už ve vyhledávačích, v digitálním PR nebo na sociálních sítích. Web jsme pak pojali jako informační hub pro veškeré offline i online aktivity,“ doplňuje Štěpán Kleník, šéf Brainz Disruptive. „Klientovi tak nabízíme posun od produktového webu ke komplexní prezentaci moderní korporace včetně možnosti zapojení nejnovějších technologií, například webového AR.“

Na vítězném návrhu pracovali kreativní ředitel Jan Patawa, kreativní stratég Jakub Smoljak, ředitel pro new business Petr Růžička, grafický designér Filip Černý, art director Marc Sanderson, UX designér Aleš Brom, projektový manažer Igor Randa, ředitel pro vývoj Ladislav Janeček, koordinátor pro vývoj Branislav Onderišin a šéfka PR a marketingu Tereza Kosáková.