Jako každý rok: newsletter, o který si tolik píšete, budeme v červenci a v srpnu posílat jen v pondělí.

Brainz přijali dvě ženy a designéra z Londýna

Nováčci v Brainz. Zleva Tereza Urbancová, Ian Eyles-Casizzi, Kateřina Bryndová

Nováčci v Brainz. Zleva Tereza Urbancová, Ian Eyles-Casizzi, Kateřina Bryndová

Digitální kreativní agentura Brainz rozšiřuje svůj tým. Do klientského oddělení přichází Kateřina Bryndová z Creative Dreams, kde měla jako account manažerka na starosti klienty Microsoft, Canon, CGI a Huawei. V Brainz se bude primárně starat o projekty CPI, PPF a Stanton Chase.

Jako projektová manažerka nastupuje Tereza Urbancová, která šest let působila v oblasti PR a event managementu v agenturách AC&C, Native PR a Adison. Do Brainz přichází z týmu Renegadz (kreativní jednotka McCann Prague), kde se starala o komunikaci s influencery, management kampaní a umělecky založené projekty. Projekty s kulturním přesahem bude mít na starost i v novém působišti.

Kreativní oddělení posílí Ian Eyles-Casizzi, digitální designér z Londýna, který předchozí tři roky pracoval v Kodani na ikonických skandinávských značkách, jako jsou Spotify, Louis Poulsen, Georg Jensen nebo festival Roskilde. V Brainz bude pracovat pro klienty L’Oréal, Nestlé či Digitalwerkstatt.