Hudebník a producent Karel Vágner prodal vydavatelství Multisonic, píše E15. „Ve chvíli, kdy něco vydáte, visí deska během krátké doby někde na internetu,“ řekl, proč se firmy po 29 letech zbavil.

Brainz přijali dvě ženy a designéra z Londýna

Nováčci v Brainz. Zleva Tereza Urbancová, Ian Eyles-Casizzi, Kateřina Bryndová

Nováčci v Brainz. Zleva Tereza Urbancová, Ian Eyles-Casizzi, Kateřina Bryndová

Digitální kreativní agentura Brainz rozšiřuje svůj tým. Do klientského oddělení přichází Kateřina Bryndová z Creative Dreams, kde měla jako account manažerka na starosti klienty Microsoft, Canon, CGI a Huawei. V Brainz se bude primárně starat o projekty CPI, PPF a Stanton Chase.

Jako projektová manažerka nastupuje Tereza Urbancová, která šest let působila v oblasti PR a event managementu v agenturách AC&C, Native PR a Adison. Do Brainz přichází z týmu Renegadz (kreativní jednotka McCann Prague), kde se starala o komunikaci s influencery, management kampaní a umělecky založené projekty. Projekty s kulturním přesahem bude mít na starost i v novém působišti.

Kreativní oddělení posílí Ian Eyles-Casizzi, digitální designér z Londýna, který předchozí tři roky pracoval v Kodani na ikonických skandinávských značkách, jako jsou Spotify, Louis Poulsen, Georg Jensen nebo festival Roskilde. V Brainz bude pracovat pro klienty L’Oréal, Nestlé či Digitalwerkstatt.