
Ukázka nové vizuální identity Time is Ltd. od Brainz Disruptive
Rok po získání investice ve výši 78 milionů Kč od britského investora Mika Chalfena spolu s fondem Accel pokračuje startup Time is Ltd. v expanzi. Současnou situaci vidí firma jako příležitost k přenastavení pracovního prostředí a kultury. Ve spolupráci s kreativním studiem Brainz Disruptive představil startup také kompletní proměnu vizuální identity. Analytická firma zakladatelů Jana Řežába a Cyrila Höschla mladšího pomáhá řídit firmy za dynamicky se měnící situace.
Jejich software agreguje data z nástrojů jako Google Workspace (dříve G Suite), Microsoft Office 365, Cisco Webex, Zoom nebo Salesforce. Data jsou pak interpretována do takzvané sociomapy, vizualizující frekvenci komunikace napříč firemní strukturou. „Jedná se o natolik unikátní způsob interpretace dat, že jsme tento zajímavý prvek promítli do nové vizuální identity značky,” uvedl art director Brainz Disruptive Filip Černý. Kompletní proměnou prošel také web firmy.
Podrobně: nová identita a web firmy Time is Ltd.
Společně s proměnou vizuální identity došlo také k reflexi celkové komunikační strategie firmy. „Pro vedení Time is Ltd. jsme připravili na míru uzpůsobený vícekolový workshop, ve kterém jsme definovali představy nového stylu komunikace a diferenciace cílových skupin, hodnot a vizí značky,” popisuje spolupráci kreativní stratég Brainz Disruptive Jakub Smoljak.
Platformu Time is Ltd. v minulosti testovala největší tuzemská banka Česká spořitelna nebo americký technologický gigant Google. V Česku jsou jejími klienty online supermarket Rohlik.cz či globální vyhledavač letenek Kiwi.com.