Náš newsletter se po letní pauze vrátil na začátku září k běžnému provozu: chodí každý všední den.

Brainz mění tvář Řežábovy nové firmy Time is Ltd.

Finanční investice do analytického startupu odstartovala i nový komunikační směr značky.

Ukázka nové vizuální identity Time is Ltd. od Brainz Disruptive

Ukázka nové vizuální identity Time is Ltd. od Brainz Disruptive

Rok po získání investice ve výši 78 milionů Kč od britského investora Mika Chalfena spolu s fondem Accel pokračuje startup Time is Ltd. v expanzi. Současnou situaci vidí firma jako příležitost k přenastavení pracovního prostředí a kultury. Ve spolupráci s kreativním studiem Brainz Disruptive představil startup také kompletní proměnu vizuální identity. Analytická firma zakladatelů Jana Řežába a Cyrila Höschla mladšího pomáhá řídit firmy za dynamicky se měnící situace. 

Jejich software agreguje data z nástrojů jako Google Workspace (dříve G Suite), Microsoft Office 365, Cisco Webex, Zoom nebo Salesforce. Data jsou pak interpretována do takzvané sociomapy, vizualizující frekvenci komunikace napříč firemní strukturou. „Jedná se o natolik unikátní způsob interpretace dat, že jsme tento zajímavý prvek promítli do nové vizuální identity značky,” uvedl art director Brainz Disruptive Filip Černý. Kompletní proměnou prošel také web firmy.

Společně s proměnou vizuální identity došlo také k reflexi celkové komunikační strategie firmy. „Pro vedení Time is Ltd. jsme připravili na míru uzpůsobený vícekolový workshop, ve kterém jsme definovali představy nového stylu komunikace a diferenciace cílových skupin, hodnot a vizí značky,” popisuje spolupráci kreativní stratég Brainz Disruptive Jakub Smoljak.

Platformu Time is Ltd. v minulosti testovala největší tuzemská banka Česká spořitelna nebo americký technologický gigant Google. V Česku jsou jejími klienty online supermarket Rohlik.cz či globální vyhledavač letenek Kiwi.com.