V Cannes se rozdávali Lvi v kategorii Film Craft, ale na české práce se nedostalo. VMLY&R neproměnila ani jednu ze tří svých nominací. Zůstává ale jedinou českou agenturou, která své práce dostala na shortlist a další šanci má v kategorii PR. Grand Prix z kategorie Film Craft mají agentury Final Cut a Droga5 za kampaň pro noviny The New York Times. V soutěži Young Lions bohužel české týmy nedosáhly na první tři pozice v kategoriích Print ani Marketers.

Brainz pracují pro Eurowag a MSD a dál i pro E.on

Brainz

Brainz

Novým klientem komunikační agentury Brainz je farmaceutická společnost MSD, agentura se jí postará o strategii digitální komunikace.

Od společnosti Eurowag, poskytovatele integrované mobility v oblasti silniční dopravy v Evropě, zase Brainz dostali volnou ruku při renovaci vstupní haly. Agentura vytvořila velkoformátové panely, do kterých zpracovala celou historii a vizi firmy, zkušenosti zákazníků a prezentují se zde i nejlepší zaměstnanci společnosti. Součástí panelů je vrstva s rozšířenou realitou (AR), díky které si návštěvníci mohou pustit video s osobním poselstvím firmy a prohlédnout si produkty, které Eurowag nabízí.

„Pro Eurowag jsme kromě produkce panelů, 3D tisku a rozšířené reality zajistili i speciální interaktivní instalaci s virtuální realitou. Klienti i zaměstnanci se mohou virtuálně projet v kabině futuristického kamionu a prohlédnout si nově otevřenou čerpací stanici Eurowag poblíž španělského Figueres,” popisuje ředitel Brainz VR Robin Pultera.

Po několika letech spolupráce zůstává letos klientem Brainz energetická společnost E.on. Agentura se bude dál starat o grafické a kreativní práce týkající se webu, tvorby kampaní a podkladů pro digitální komunikaci.